روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13947
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 25 بهمن 1399 - 10:19 | | ارسال توسط :

فریب کاربران اینترنتی با درگاه‌های تقلبی

پليس فتا در اطلاعيه اعلام كرد: براي جلوگيري از انتقال به سايت هاي تقلبي و گرفتار شدن در دام كلاهبرداران به درگاه اصلي بانك ها مراجعه كنيد.
فریب کاربران اینترنتی با درگاه‌های تقلبی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا اعلام کرد: مجرمان با انجام ترفند‌های خود اقدامی می‌کنند که در زمان جستجوی کاربر برای بالا آمدن صفحه اینترنت بانکشان، صفحاتی که آن‌ها طراحی کردند به جای صفحات اصلی برای کاربر نمایان شود و با همین روش رمز بانکی و تمام اطلاعات بانکی کاربر را دریافت می‌کنند.

دراین اطلاعیه آمده است: برای ورود به اینترنت بانک از جستجو در موتور‌های جستجو خودداری کنید همچنین سعی کنید آدرس را به خاطر بسپارید و آن را به صورت مستقیم در مرورگر خود تایپ کنید و از طریق سایت اصلی بانک به انجام امورات بانکی خود ادامه دهید.

آدرس اینترنت بانک مدنظر خود را نشانه‌گذاری کنید یعنی اینکه پس از اضافه کردن این آدرس‌ها به علاقه مندی‌های خود در مرورگر با یک کلیک وارد صفحات مورد نظر خود شوید.

رمز پویا و کد‌های اعتبارسنجی را برای دیگران ارسال نکنید.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.