روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 49108
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 03 فروردین 1403 - 13:27 | | ارسال توسط :

فعالیت بازار میوه و تره بار کیش از سر گرفته شد

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: فعالیت بازار میوه و تره بار جزیره کیش که مدتی متوقف شده بود، بار دیگر از سر گرفته شد.
فعالیت بازار میوه و تره بار کیش از سر گرفته شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،وحید زارع فکری روز جمعه در بازدید از بازار میوه و تره بار جزیره کیش اظهار کرد: به منظور افزایش عرضه و تامین میوه مورد نیاز کیشوندان در ایام نوروز، با همکاری شرکت عمران، آب و خدمات شهری کیش فعالیت بازار میوه و تره بار این جزیره از سر گرفته شد.

وی با اشاره به معرفی بهره بردار جدید بازار میوه و تره بار کیش، اضافه کرد: انتظار می‌رود این مرکز نقش بسزایی در تامین نیازهای مردم جزیره در این بخش ایفا کند.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش همچنین خواستار معرفی این بازار در سطح جزیره و ایجاد جذابیت برای مشتریان از لحاظ کیفیت و قیمت شد.

وی با اشاره به افزایش نظارت‌ها بر بازار در ایام نوروز گفت: ۶ واحد صنفی در این جزیره به دلیل گرانفروشی اخطار پلمب دریافت کردند.

زارع فکری بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر فعالیت عرضه کنندگان میوه و تره بار، از تاریخ ۲۵ بهمن سال گذشته در کیش آغاز شده است، اظهار کرد: طی این مدت بازرسان اداره نظارت و تنظیم بازار از ۴۰ واحد صنفی عرضه کننده میوه و تره بار بازدید کردند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.