روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 30419
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1401 - 9:02 | | ارسال توسط :

قالیباف روز جهانی ارتباطات را تبریک گفت

رییس مجلس شورای اسلامی روز جهانی ارتباطات را تبریک گفت و برای تلاشگران این عرصه آرزوی توفیق، خدمت و اثرگذاری بیش از گذشته ابراز کرد.
قالیباف روز جهانی ارتباطات را تبریک گفت

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در سخنانی پیش از آغاز دستور جلسه صحن علنی مجلس گفت: در ابتدا لازم است درگذشت آیت الله فاطمی‌نیا را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت عزیز و خانواده ایشان و همه دلبستگان و  کسانی که از نزدیک با این عالم وارسته و متعلق به انقلاب آشنا بودند عرض تسلیت و تعزیت داشته باشم.

رییس مجلس شوراس اسلامی افزود: همچنین روز گذشته روز ارتباطات و روابط عمومی بود که عرض تبریک و تهنیت دارم و انشاالله عزیزانی که در این عرصه هستند بیش از گذشته توفیق خدمت و اثرگذاری داشته باشند.

قالیباف در ادامه با تبریک روز جهانی موزه و میراث فرهنگی ادامه داد: این روز را به همه دست اندرکارانی که برای معرفی بهتر فرهنگ و سابقه و تاریخ ملت ما تلاش می‌کنند تبریک می‌گویم. هم آنهایی که در کشف این آثار و هم آنهایی که در توسعه و معرفی آثار تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر دارم.

وی خاطرنشان کرد: مطلع شدیم جناب عبدالله صابری نماینده محترم مردم شریف خرمشهر در دوره‌های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی که از جانبازان عزیز بودند به رحمت ایزدی پیوستند. مصیبت وارده را به خانواده‌های معزز ایشان و همچنین مردم شریف خرمشهر عرض تسلیت و تعزیت دارم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.