روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 50022
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1403 - 15:48 | | ارسال توسط :
در دیدار با رئیس اقلیم کردستان عراق؛

قالیباف: فرصت‌ ارتقای روابط با اقلیم کردستان عراق نباید از بین برود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون فرصت‌هایی برای توسعه اقتصادی و تقویت بخش‌های مختلف بین اقلیم کردستان عراق و ایران وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
قالیباف: فرصت‌ ارتقای روابط با اقلیم کردستان عراق نباید از بین برود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق، در ادامه سفر خود به تهران، امروز – سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه – با «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با بیان اینکه سفر رئیس اقلیم کردستان عراق به ایران در وقت مناسب و خوبی انجام شد، ابراز امیدواری کرد که این سفر در توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی با توجه به ارتباطات عمیقی که بین اقلیم کردستان و ایران وجود دارد، اثرات مثبتی بگذارد.

قالیباف با بیان اینکه به طور طبیعی این سفرها در توسعه همکاری‌های سیاسی و امنیتی اثرگذار است، اظهار داشت: گفت‌وگوهای انجام شده در این نشست می‌تواند تحکیم روابط را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: برای امنیت ایران و عراق و باورهایی که داریم خون جوانان دو کشور ریخته شده است و روزهای سختی را گذرانده‌ایم و اکنون فرصت‌هایی برای توسعه اقتصادی و تقویت بخش‌های صنعتی، کشاورزی، فناوری، علمی و دانشگاهی وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مسائل بسیار مهم که باید به آن توجه کنیم در حوزه‌های زیارتی، سیاحتی و راهپیمایی اربعین است  که اجازه ندهیم فرصت‌ها برای ارتقای روابط بین ایران و اقلیم کردستان عراق از بین برود.

قالیباف افزود: همه ما باور داریم که رژیم صهیونیستی امروز دشمن شماره یک جهان اسلام است و می‌بینیم در غزه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

وی یادآورشد: در عملیات وعده صادق که جواب تجاوز رژیم صهیونیستی را دادیم به دنیا به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان دادیم که هیچ تعللی در تصمیم‌گیری نداریم و مصمم و محکم ایستاده‌ایم.

بارزانی پیش از این با حضرت آیت‌الله «خامنه‌ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه و «علی‌اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کرده بود.

نچیروان بارزانی با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد
نچیروان بارزانی با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.