روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 26707
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 12 بهمن 1400 - 16:31 | | ارسال توسط :

قرقیزستان و کیش می توانند در زمینه گردشگری تعاملات خوبی داشته باشند

نماینده کنسولگری قرقیزستان در ایران گفت: قرقیزستان و کیش می‌توانند در بخش های مختلف سرمایه گذاری از جمله زمینه گردشگری تعامل بسیار خوبی با یکدیگر داشته باشند.
قرقیزستان و کیش می توانند در زمینه گردشگری تعاملات خوبی داشته باشند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، سایگین بک روز سه شنبه با حضور در غرفه سازمان منطقه آزاد کیش در نمایشگاه گردشگری کیش را از زیباترین جزایر خلج فارس اعلام کرد و اظهار داشت: مردم قرقیزستان درصورت اطلاع از پتانسیل های کیش، در این جزیره سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی افزود: ما به‌سبب فعالیت‌ در ایران از جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش اطلاع داریم در حالی در بسیاری از کشورها بویژه کشورهای آسیای میانه با جزیره کیش آشنایی ندارند.

یک به ظرفیت‌های موجود در کیش اشاره کرد و افزود: این منطقه دارای امکاناتی مانند سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، جهانگردی و دیگر ظرفیت‌هایی است که باید مورد توجه سایر کشورهای خارجی قرار گیرد.

  معاون توسعه و سرمایه‌گذاری شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی نیز در بازدید از غرفه سازمان منطقه آزاد کیش ، حضور در نمایشگاه‌های گردشگری را فرصت بسیار مناسبی برای جذب گردشگری داخلی و خارجی اعلام کرد.

علی فعله‌گری گفت: نمایشگاه‌های گردشگری در سطح داخلی و بین‌المللی می‌تواند به شناسایی و معرفی مناطق گردشگری کمک کند.

به گفته وی ، با برگزاری نمایشگاه‌های تقویمی و تخصصی که در حوزه گردشگری و صنایع دستی و میراث فرهنگی برگزار می‌شود، می‌توان به آخرین دستاوردها و توانمندی‌های آن دست یافت.

فعله‌گری افزود: روند توسعه‌ای که در زمینه گردشگری در پیش گرفته شده است می‌تواند به اطلاع عموم رسانده شود و فرصت مناسبی جهت جذب گردشگر محسوب می‌شود.

 مدیر گردشگری دبیرخانه شورای عالی منطقه آزاد کشور هم با حضور در غرفه سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با توجه به شرایط سال گذشته که ویروس کرونا صنعت گردشگری کشور را تحت شعاع خود قرار داده بود، پیش‌بینی می‌شود سفر و گردشگری در نوروز ۱۴۰۱ بسیار جذاب و چشمگیر خواهد بود.

مهدی شیردل جزیره کیش را میزبانی شایسته برای مهمانان و گردشگران نوروزی دانست و خاطر نشان کرد: بسیاری از مردم جزیره کیش را برای نوروز ۱۴۰۱ انتخاب خواهند کرد.

پانزدهمین نمایشگاه گردشگری از ۹ الی ۱۲ بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.