روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 31570
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 25 خرداد 1401 - 12:46 | | ارسال توسط :

لرزش جزیره کیش با چند زمین لرزه

جزیره کیش برای دومین بار در دو روز گذشته با چند زمین لرزه لرزيد.
لرزش جزیره کیش با چند زمین لرزه

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، جزیره کیش پیش از ظهر امروز با چند زمین لرزه لرزید.

زمین لرزه اول به بزرگی چهار و نیم ریشتر در ساعت ۱۰:۲۵:۰۰ در ۱۱ کیلومتری بندر چارک، ۳۳ کیلومتری جزیره کیش و ۴۳ کیلومتری جناح هرمزگان رخ داد.

دومین زمین لرزه پیش از ظهر امروز نیز به بزرگی چهار و چهار دهم ریشتر در ساعت ۱۰:۲۹:۲۰ در ۷ کیلومتری بندر چارک، ۳۵ کیلومتری جزیره کیش و ۳۹ کیلومتری جناح رخ داد.

سومین زمین لرزه به ثبت رسیده در موسسه مرکز لرزه‌نگاری کشوری به بزرگی پنج و دو دهم ریشتر در ساعت ۱۰:۳۶:۰۵ در عمق هشت کیلومتری زمین در ۱۳ کیلومتری جناح، ۱۶ کیلومتری کوخرد و ۲۶ کیلومتری بستک استان هرمزگان رخ داد.

چهارمین زمین لرزه نیز به بزرگی چهار و دو دهم ریشتر در ساعت ۱۰:۴۵:۴۲ در عمق ۲۲ کیلومتر زمین در ۸ کیلومتری بندر چارک، ۳۱ کیلومتری جناح و ۴۰ کیلومتری کوخرد استان هرمزگان رخ داد.

پنجمین زمین لرزه نیز به بزرگی چهار و شش دهم ریشتر در ساعت ۱۰:۳۴:۳۸ امروز در عمق ۱۶ کیلومتری زمین و در ۷ کیلومتری بندر چارک ، ۳۳ کیلومتری جناح و ۴۲ کیلومتری جزیره کیش رخ داد.

ششمین زمین لرزه قبل از ظهر امروز نیز به سه و هفت دهم ریشتر در ساعت ۱۰:۵۸:۴۸ و عمق ۲۸ کیلومتری زمین در ۱۵ کیلومتری بندر چارک، ۱۷ کیلومتری جناح و ۳۴ کیلومتری کوخرد استان هرمزگان به ثبت رسید.

هفتمین زمین لرزه نیز در ساعت ۱۱:۱۸:۵۲ پیش از ظهر امروز به بزرگی چهار و هفت دهم ریشتر در عمق ۱۴ کیلومتری زمین و در ۱۶ کیلومتری بندر چارک، ۳۷ کیلومتری جزیره کیش و ۴۷ کیلومتری جناح استان هرمزگان به وقوع پیوست.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.