روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14989
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 17 اسفند 1399 - 16:46 | | ارسال توسط :

مانور ارگان های دریایی هرمزگان در آب های ساحلی بندرعباس پایان یافت

مانور ارگان های دریایی هرمزگان با انجام موفق سناریوی نجات سرنشینان یک فروند شناور مسافری و یک فروند لندینگ کرافت در فاصله سه مایلی اسکله بندر شهید حقانی بندرعباس پایان یافت.
مانور ارگان های دریایی هرمزگان در آب های ساحلی بندرعباس پایان یافت

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،رییس اداره حفاظت و ایمنی دریایی هرمزگان روز یکشنبه اظهار داشت: در برنامه طراحی شده، یک فروند شناور مسافری با ۱۲۰مسافر و یک لندینگ کرافت سوخت رسان در دریا تصادف کردند که منجر به آتش گرفتن لندینگ کرافت شد.

حسام تقی آبادی افزود: پس از اعلام حادثه شناورهای ناجی ۱۲ و ۱۵ به همراه نیروی دریایی سپاه و مرزبانی و شناورهای آتش‌نشان به منطقه اعزام شدند.

این مسوول ایمنی دریایی اضافه کرد: بر اساس سناریو، هفت سرنشین لندینگ کرافت مجروح شده و یک نفر نیز مفقود شده بود که مجروحان توسط شناورهای ناجی به آمبولانس و بیمارستان دریایی منتقل شدند.

وی با اشاره به حضور ۲فروند بالگرد و یک فروند پهپاد در این عملیات اظهار داشت: جستجوی فرد مفقود شده با بالگرد و پهپاد انجام و موقعیت به شناور ناجی اعلام شد.

تقی آبادی انتقال همزمان و امن سرنشینان شناور مسافری و عملیات اطفای حرق لندینگ کرافت را از دیگر بخش های این مانور دانست.

به گفته رییس اداره حفاظت و ایمنی دریایی هرمزگان همه مراحل طبق برنامه ریزی و طی یک ساعت انجام شد و مانور با موفقیت به اهداف تعیین شده دست یافت.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.