روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17060
  پرینتخانه » علمی و فناوری تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1400 - 15:26 | | ارسال توسط :
وزیر ارتباطات:

مبادا ظلم برایمان عادی شود

وزیر ارتباطات در روز قدس تاکید کرد: مبادا ظلم برایمان عادی شود.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در توئیتر و اینستاگرام خود درباره روز قدس نوشت: از فلسطین تا فلسطین؛ مبادا ظلم برایمان عادی شود. ظلم، ظلم است.

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های فکری و ایدئولوژیک انقلاب اسلامی مبارزه با ظلم و جور است و در این مسیر همواره ملت های آزادی خواه را به قیام علیه حاکمان دیکتاتور و مستبد دعوت می کند.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران مهم ترین اتفاق ربع قرن پایانی قرن بیستم بود. مهم ترین مولفه انقلاب اسلامی بعد فرهنگی و دینی آن بود که با الهام از اندیشه های اصیل اسلامی دنبال تحقق عدالت و مساوات اسلامی است. یکی از مهم ترین جنبه های فکری و ایدئولوژیک انقلاب اسلامی مبارزه با ظلم و جور است و در این مسیر ملت های آزادی خواه را به قیام علیه حاکمان دیکتاتور و مستبد دعوت می کند. حضرت آیت الله خمینی (ره) رهبر دینی انقلاب اسلامی ایران با تاسی از اندیشه‌های الهی و دینی و باور به پیروزی ایمان بر زور و ظلم، مبارزه با ظلم و تلاش برای تحقق عدالت اسلامی را همواره مورد تاکید قرار می داد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.