روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 8594
  پرینتخانه » استان, ایران تاریخ انتشار : 21 مهر 1399 - 7:56 | | ارسال توسط :
استاندار هرمزگان:

مجازات شدید در انتظار محتکران و گران ‌فروشان است

استاندار هرمزگان گفت: در زمینه برخورد با محتکران، کم فروشان و گران فروشان به هیچ وجه کوتاهی نخواهد شد و مجازات شدید در انتظار این متخلفان است.
مجازات شدید در انتظار محتکران و گران ‌فروشان است

استاندار هرمزگان گفت: در زمینه برخورد با محتکران، کم فروشان و گران فروشان به هیچ وجه کوتاهی نخواهد شد و مجازات شدید در انتظار این متخلفان است.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، فریدون همتی در نشست فوق العاده ستاد تنظیم بازار استان افزود: حدود ۴۰ هزار کسبه در هرمزگان وجود دارد که اغلب آن‌ها انسان‌های دلسوز و همراه مردم   هستند اما در شرایط جنگ اقتصادی نباید اجازه دهیم تعداد اندکی زالو صفت با گرانفروشی و احتکار نظم بازار را برهم بزنند.
وی بیان داشت: کوتاهی مدیران هر یک از دستگاه ها و در هرجایگاهی در مسیر برخورد با محتکران و گرانفروشان به هیچ وجه قابل اغماض نیست، چرا که چشم امید مردم به نهادهای نظارتی است که به کمک آن‌ها بیانید.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: تعزیزات حکومتی از یک‌سو سرعت در رسیدگی‌ها را مدنظر قرار دهد و از سوی دیگر جرائم و برخوردها باید به قدری قوی باشد که بازدارندگی داشته باشد و عرصه بر کم فروشان و محتکران تنگ کند.
همتی ادامه داد: در جنگ اقتصادی دشمن با ایجاد اختلال در بازار تلاش دارد از این شرایط به نفع خود بهره برداری کند که در این راستا باید با کسانی که به دنبال ضربه زدن به آرامش معیشتی مردم هستند به شدت برخورد شود.
وی گفت: نباید اجازه داد تعدادی فرصت طلب معیشت مردم را دچار اختلال کرده و با کم‌فروشی و گران‌فروشی چهره دیگر فعالان اقتصادی و خدماتی مومن را خدشه دار کنند.
 استاندار هرمزگان تصریح کرد: مردم باید به کمک دستگاه های مسوول بیایند و نسبت به معرفی مراکز و بنگاه های اقتصادی و خدماتی که کم‌فروشی، گران‌فروشی یا احتکار می‌کنند، اقدام کنند. 
همتی در پایان با اشاره به تامین کالاهای اساسی مورد نیاز در هرمزگان گفت: به اندازه کافی، ذخیره استراتژیک و کاالاهای اساسی در استان وجود دارد و هیچ نگرانی در این زمینه نداریم اما در بخش نظارتی امیدواریم که با کمک مردم بتوانیم شرایطی بهتر از گذشته را رقم بزنیم. 

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.