روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 9682
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 20 آبان 1399 - 7:10 | | ارسال توسط :
قالیباف:

مجلس پیگیر اختصاص کامل یک میلیارد یورو به موضوع کرونا است

رییس مجلس شورای اسلامی در پیام توییتری خود تاکید کرد: مجلس پیگیر اختصاص کامل یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی برای درمان بیماری کرونا است.
مجلس پیگیر اختصاص کامل یک میلیارد یورو به موضوع کرونا است

رییس مجلس شورای اسلامی در پیام توییتری خود تاکید کرد: مجلس پیگیر اختصاص کامل یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی برای درمان بیماری کرونا است.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «محمدباقر قالیباف» در پیام توییتری خود که روز دوشنبه منتشر کرد، نوشت: هفته‌ای نبوده است که کمیسیون بهداشت مجلس پیگیر معیشت کادر درمان نباشد.

در ادامه این پیام آمده است: این پیگیری چه درجلسات با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونان ایشان و چه در نامه بنده به رییس جمهوری به خصوص برای تخصیص کامل یک میلیارد یورو صندوق توسعه ملی پیگیری شده است.

وی در این پیام خاطرنشان کرد: امیدوارم با همدلی دولت، معیشت کادر درمان به نتیجه ملموس رسیده و مشکلات حل شود.

بنابراین گزارش، پیشتر درخواست رییس جمهوری مبنی بر برداشت یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی و اختصاص آن به وزارت بهداشت و بیمه بیکاری به نزد رهبر معظم انقلاب رسید و ایشان در ۱۸ فروردین ۹۹ با این درخواست موافقت کردند.

در اردیبهشت ماه ۹۹ نیز «محمدباقر نوبخت» رییس سازمان برنامه و بودجه در توئیتی از واریز نخستین بخش از معادل ریالی کمک یک میلیارد یورویی از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور از سوی بانک مرکزی به حساب خزانه خبر داد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.