روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 3030
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سازمان منطقه آزاد کیش تاریخ انتشار : 01 تیر 1399 - 10:02 | | ارسال توسط :
مصوبات جدید در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کووید- 19 در سطح جزیره کیش ابلاغ شد:

محدودیت پذیرش مسافر شناورها و ممنوعیت ورود خودروهای سواری پلاک سرزمین اصلی به کیش

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بر اساس مصوبات کمیته ویژه نظارت بر کووید- 19؛ ظرفیت پذیرش 50 درصدی مسافر در شناورها و ممنوعیت تردد خودروهای پلاک سرزمین اصلی به مقصد کیش تصویب شد

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بر اساس مصوبات کمیته ویژه نظارت بر کووید- ۱۹؛ ظرفیت پذیرش ۵۰ درصدی مسافر در شناورها و ممنوعیت تردد خودروهای پلاک سرزمین اصلی به مقصد کیش تصویب شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از سازمان منطقه آزاد کیش مصطفی خانزادی معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش از جزئیات اجرای مصوبه محدودیت سفرهای دریایی کیشوندان و گردشگران به مقصد کیش خبر داد و گفت: شناورهایی که به مقصد کیش فعالیت می‌کنند ضمن کاهش تردد با ظرفیت پذیرش ۵۰ درصدی مسافر مجاز به ارائه خدمات می‌باشند.

همچنین مصطفی خانزادی با تاکید بر ممنوعیت ورود خودروهای سواری با پلاک سرزمین اصلی به جزیره کیش اظهار داشت: ورود خودورهای سورای یاد شده به این منطقه از چهارشنبه چهارم تیر ممنوع می‌باشد.

خانزادی خاطر نشان کرد: شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش مسئولیت برنامه ریزی، نظارت و کنترل اجرای این دو مصوبه را بر عهده دارد.

وی در ادامه افزود: به منظور حفظ سلامت ساکنین جزیره کیش؛ آن دسته از افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی کنند محدودیت های جدید با شرایط حاکم بر جزیره کیش با جدیت تمام اعمال خواهد شد و با متخلفین برابر مقرارت برخورد قانونی خواهد شد.  

گفتنی است جلسه کمیته ویژه نظارت بر کووید-۱۹  پنجشنبه هر هفته با هدف کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در جزیره کیش برگزار می شود.  

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.