روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 46024
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 23 آبان 1402 - 12:54 | | ارسال توسط :

محرابیان: امید است به‌زودی شاهد ریشه کن شدن غده سرطانی رژیم جنایتکار اسرائیل باشیم

وزیر نیرو با محکوم کردن جنایات رژیم پوشالی اسرائیل، ابراز امیدواری کرد به‌زودی شاهد ریشه کن شدن این غده سرطانی باشیم.
محرابیان: امید است به‌زودی شاهد ریشه کن شدن غده سرطانی رژیم جنایتکار اسرائیل باشیم

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«علی اکبر محرابیان» امروز (سه‌شنبه) در مراسم افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افزود: با قلبی آکنده از غم روزهایی را سپری می کنیم که در تاریخ بشریت سابقه ندارد و تاریخ معاصر چنین کشتار کودکان و قلع و قمع مردم را به خود ندیده است.

وی بیان‌داشت: شاهد روزهایی هستیم که کودک کشی تبدیل به رویه ای روزانه شده و حمله به بیمارستان ها و کشتار بیماران توسط رژیم جانیتکار اسرائیل بی سابقه است.

وزیر نیرو ادامه‌داد: هرچند این شرایط بسیار سخت و ناگوار است، اما در عین حال شاهد دو پیروزی برای مردم فلسطین و غزه هستیم.

وی، نخستین پیروزی را حمله فوق العاده «طوفان الاقصی» برشمرد و گفت: این حمله با عملیات حساب شده انجام شد که در نتیجه، شاهد فروپاشی هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس و آمریکا هستیم.

محرابیان اظهار داشت: دیدید جوانان در غزه پوزه اسرائیل را به خاک مالیدند و اکنون جهانیان شاهد چهره واقعی رژیم صهیونیستی که از آستین آمریکا بیرون آمده، هستند.

وی خاطرنشان‌کرد: با مقاومت مردم فلسطین و غزه شاهد برملا شدن چهره جنایتکارانه اسرائیل و همچنین صف‌بندی جهان در جبهه حق گرا و کشورهای پیرو کفر و الحاد هستیم.

وزیر نیرو گفت: حتی در کشورهایی که توجه به حقوق بشر خیلی جدی نیست و بی‌شرمانه از صهیونیست ها حمایت می کنند، شاهدیم مردم با برگزاری تظاهرات بی سابقه چهره فریبکارانه آنان را برملا می کنند که موفقیتی ارزشمند است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.