روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 41919
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 08 تیر 1402 - 16:14 | | ارسال توسط :
بازدید دو ساعته معاون اول رئیس جمهور از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ؛

مخبر: دستگاه‌های دولتی موظف به تهیه پیوست دانش‌بنیان هستند

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال یک میانبر برای پیشرفت هستند، گفت: در دولت مصوب شده تا همه دستگاه‌های دولتی موظف به تهیه پیوست دانش‌بنیان شوند.
مخبر: دستگاه‌های دولتی موظف به تهیه پیوست دانش‌بنیان هستند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،محمد مخبر صبح امروز (پنجشنبه) با حضور دو ساعته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک) بازدید کرد.

مخبر در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ و در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد شرکت‌های دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال داخلی در حل مشکلات کشور، تأکید کرد: ظرف چند سال آینده ۶۰ درصد GDP اقتصاد کشورهای دنیا را اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک تشکیل می‌دهد.

وی ادامه داد: از مزیت‌های جدی و اساسی برای توسعه کشور نیروهای جوان و نخبه، خلاق، با جسارت و با اعتماد به نفس بالا در حوزه اقتصاد دیجیتال هستند که عزم راسخ دولت سیزدهم در بیشترین استفاده و حمایت و پشتیبانی از آنها است.

معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر رفع مشکلات و موانع فعالان اقتصادی حوزه فناوری‌های نوین، دیجیتالی و اینترنتی تصریح کرد: در دولت مصوب شده تا همه دستگاه‌های دولتی موظف به تهیه پیوست دانش‌بنیان شوند.

مخبر با تاکید بر اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال هرگاه در هر حوزه‌ای بویژه نفت، صنعت و کشاورزی بکارگیری شدند، یک میانبر برای پیشرفت بوده‌اند، افزود: باید با کمک وزارت ارتباطات و ساماندهی و ایجاد یک ساختار و کانون برای فعالان این حوزه زمینه‌ای مهیا شود تا بتوان مرتب مشکلات آنها را رصد، پیگیری و حل کرد.

وی در این بازدید که با همراهی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد، با حضور در سالن‌ها و غرفه‌های مختلف این نمایشگاه با توضیحات مسئولان مربوطه از جدیدترین دستاوردها، فناوری‌ها، خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان، ارتباطاتی و فعالان اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک مطلع شد.

معاون اول رئیس جمهور در بازدید از سالن های مختلف نمایشگاه الکامپ پس از شنیدن مشکلات و موانع فعالیت این شرکت‌ها و با تأکید بر اینکه شرکت‌های فعال در اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک نقش کلیدی در رفع نیازهای کشور دارند، دستورات لازم را برای رفع موانع بویژه در گرفتن سهم بازار داخلی و صدور محصولات به بازارهای بین‌المللی صادر کرد.

گفتنی است، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ از ۴ تا ۷ تیرماه با حضور شرکت های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاشده است.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.