روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 27900
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 18 اسفند 1400 - 13:53 | | ارسال توسط :
در جلسه هیات وزیران مطرح شد؛

مخبر: مصوبات سفرهای استانی خط قرمز دولت است

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور خط قرمز دولت است، بر اجرای کامل این مصوبات تأکید و خاطر نشان کرد: وزرا و رؤسای دستگاه‌های اجرایی لازم است مصوبات مربوط به دستگاه خود را با جدیت در استان‌ها پیگیری کنند.
مخبر: مصوبات سفرهای استانی خط قرمز دولت است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «محمد مخبر» در نشست امروز چهارشنبه هیأت وزیران اظهار داشت: همان‌طور که مصوبات سفرهای استانی به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود، نتایج اجرای این مصوبات هم باید به‌صورت مستمر به مردم گزارش داده شود؛ چرا که مردم با جدیت در انتظار اجرای مصوبات و وعده‌های اعلام شده در سفرهای استانی هستند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم اقدامات مهمی را در همین مدت کوتاه انجام داده، تأکید کرد: لازم است روابط عمومی هر دستگاه اجرایی از پایگاه اطلاع‌رسانی به‌روز برخوردار باشد تا اقدامات و کارهای بزرگی که توسط دولت انجام می‌شود، به اطلاع مردم رسانده شود.

مخبر بر ضرورت تلاش همه دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل و اجرایی شدن سامانه جامع تجارت و نیز برنامه‌های تسهیل کسب‌وکار تأکید کرد و اظهار داشت: تسهیل کسب‌وکار و تکمیل سامانه جامع تجارت گامی در جهت اجرای دولت الکترونیک، افزایش رضایتمندی مردم و ریشه‌کن کردن فساد است؛ چرا که با تکمیل و اجرای این‌گونه برنامه‌ها، ارتباط فیزیکی مردم با نیروی انسانی دستگاه‌ها به حداقل ممکن کاهش پیدا می‌کند.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به افزایش بهای نفت و به تبع آن بالا رفتن درآمدهای ارزی کشور اظهار داشت: لازم است رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر نفت و رئیس کل بانک مرکزی به مدیریت مصرف درآمدهای ارزی توجه دو چندان داشته باشند و باید تلاش کنیم این افزایش درآمدها، به سمت تولید هدایت شود.

وی با اشاره به بازدید اخیر خود از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی جانبازان خاطر نشان کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران آبرو و شرف این کشور هستند و اقتدار امروز خود را مرهون از خودگذشتگی و ایثار این عزیزان هستیم.

مخبر با قدردانی از عملکرد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در رسیدگی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران، بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به جانبازان و به‌خصوص جانبازان قطع نخاعی که با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند، تأکید کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.