روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 11123
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 25 آذر 1399 - 6:26 | | ارسال توسط :

مدرن دولت کیش، پروژه ای هوشمند در قلب جزیره مرجانی

رونق و توسعه هر شهر بسته به رویکرد فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاران ایده پرداز و خلاقی است که سرمایه های خود را در مسیر این توسعه به کار می گیرند.
مدرن دولت کیش، پروژه ای هوشمند در قلب جزیره مرجانی

رونق و توسعه هر شهر بسته به رویکرد فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاران ایده پرداز و خلاقی است که سرمایه های خود را در مسیر این توسعه به کار می گیرند.

جزیره کیش، شهری کوچک اما مدرن درمیان آب های گرم و مواج خلیج همیشه فارس، همواره میزبان سرمایه گذارانی است که با ایده های نو، قدم در راه رشد و توسعه این خاکپاره مرجانی نهانده اند تا چشم اندازی از برترین های آینده را برای فرزندان این سرزمین ترسیم کنند.

ایجاد فضایی با معماری و مهندسی به روز و کم نظیر در قلب تپنده جزیره کیش، در نقطه ای که مرکزیت جزیره را به خود اختصاص داده است با بهره گیری از به روزترین سیستم ها و تکنولوژی های خدماتی و استفاده از برترین برندهای جهان در مرکز تجاری سازه ای بی نظیر با یک طبقه تجاری و ۱۵ طبقه مسکونی، دو طبقه پارکینگ اختصاصی می تواند مجموعه ای از جذابیت ها را برای کسانی که به دنبال یک سرمایه گذاری دلپذیر هستند فراهم کند.

ناصر دولت آبادی، سرمایه گذار پروژه مدرن دولت کیش، انسانی خوش فکر با کوله باری از تجربه های تلخ و شیرین است که تلاش می کند تا برترین برندهای تجاری جهان را در مرکز تجاری خود گردآوری کند تا ساکنان جزیره کیش و گردشگرانی که از جای جای ایران، به این دیار سفر می کنند بتوانند از این داشته های برتر روز بهره مند شوند.

برای آشنایی بیشتر با پروژه مدرن دولت کیش با سرمایه گذار این طرح، آقای ناصر دولت آبادی به گفتگو نشستیم.

ناصر دولت آبادی سرمایه گذار این طرح با اشاره به اینکه این مجموعه در زمینی به مساعت ۱۲ هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره زیبای کیش واقع شده است اظهار کرد: این ساختمان دارای ۱۵ طبقه مسکونی شامل ۴۸۰ واحد لوکس در مساحت ۷۵ هزار متر مربع با طراحی مدرن که دسترسی به آن ها توسط ۱۲ دستگاه آسانسور فوق سریع پیش بینی شده در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه تا سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید افزود: طبقه همکف این پروژه دارای غرفه های تجاری و خدماتی خواهد بود که محصولاتی از برترین برندهای معتبر از محصولات لاکچری دنیا را به میزبانان خود ارائه می کند.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه دو طبقه زیرزمین به عنوان پارکینگ نیازهای مجموعه را در این رابطه تامین خواهد کرد ادامه داد: در مشاعات مجموعه مدرن دولت کیش تمام امکانات روز دنیا که مورد نیاز ساکنین خوش دوق است مهیا خواهد شد.

به گفته آقای دولت آبادی ۵۰۰ دهنه مغازه در طبقه همکف این مجموعه برترین برندهای معتبر جهانی را به ساکنان مجموعه و کیش همچنین گردشگران جزیره عرضه خواهند کرد.

وی افزود: بهره گیری از برترین های هوشمند سازی و تکنولوژی های روز در واحدهای مسکونی از دیگرمزیت های رقابتی پروژه مدرن دولت کیش است که سرمایه گذار این طرح به آن اشاره کرد و افزود: در سازه این مجموعه نیز با بهره گیری از برترین مصالح و مواد تولیدی داخلی که به بزرگترین کشورهای دنیا صادر می شوند تلاش شده است که به شعار استفاده از کالاهای برتر ایرانی تحقق بخشیده شود.

آقای دولت آبادی تاکید کرد: شعار ما حمایت از کالای ایرانی و اثبات این موضوع به جهان است که کالاهای ایرانی صادراتی از مرغوبیت بالایی برخوردارند و می توانند در جهان در جایگاه نخست ایستاده و حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در تامین هزینه های این طرح به تنهایی مسیر را طی کرده است اگر چه با مشکلاتی نیز روبرو بوده افزود: طرح آماده پیش فروش بوده و اکنون به مرحله ای از طرح رسیده ایم که امکان پیش فروش فراهم شده است.

این سرمایه گذار جزیره کیش با بیان اینکه در راه پر فراز و نشیبی که بخشی از آن را طی کرده و بخشی نیز ادامه دارد این طرح نیز تحت تاثیر تحریم ها و افزایش نرخ دلار و دیگر مشکلات قرار گرفته است اما توانسته به خوبی از گذرگاه سختی ها عبور کند و با تلاشی مضاعف به مسیر توسعه بازگردد.

وی بهره گیری از برترین مصالح داخلی، قرار گرفتن طرح در قلب جزیره کیش، دید دریا از طبقات دوم به بالا، موقعیت طرح، نمای ویژه و معماری منحصر به فرد این پروژه را از مزیت هایی برشمرد که در کنار جذب برترین برندهای دنیا در بخش تجاری و خدماتی و استفاده از اینترنت اشیاء در ساختمان با بهترین تکنولوژی های جهانی را از مزیت های این پروژه عنوان و خاطر نشان کرد: تمام سعی و تلاش خود را به کار برده ایم تا مدرن دولت کیش، پروژه ای مدرن و شایسته ساکنان و علاقمندان به جزیره مرجانی کیش باشد.

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  1. علیرضا :
    ۳۱ اردیبهشت ۰۰

    خود خود کلاهبرداری….کلی پیش فروش کردن اما هنوز هیچی به هیچی

  2. محمد جواد :
    ۲۶ آذر ۰۰

    این اقا کلاهبرداره،شیرازو به گند کشیده،حالا رفته کیش،هرکس که واحد پیش خرید کرده به من ایمیل بزنه تا قشنگ روشنش کنم که ماجرا از چه قراره،اگر واحد خریدید سریع برید شکایتش کنید که همه پولارو خورده یه ابم روش
    [email protected]

  3. محمدجواد :
    ۲۶ آذر ۰۰

    هر کس واحد پیش خرید کرده سریع بره جزیره کیش شکایت کنه،کلاهبرداری قطعیه شک نکنید،این ادم بساز نیست،اصلا پروانه ساخت هم نداره،چون قصد ساختن نداره،فقط پولارو گرفته،همین. روزاست که دیگه غیبش بزنه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.