روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 31265
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 17 خرداد 1401 - 15:31 | | ارسال توسط :

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش تاکید کرد: فعالیت مجدد تورهای ارزان قیمت خارجی و رکود در بازارهای کیش

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش فعالیت مجدد تورهای ارزان قیمت خارجی با تبلیغات در ارائه تخفیف های ویژه، افزایش تورم و کاهش قدرت خرید مردم را از عوامل موثر در ورود گردشگران به جزیره و رکود در بازارهای کیش برشمرد.
مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش تاکید کرد: فعالیت مجدد تورهای ارزان قیمت خارجی و رکود در بازارهای کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش، رحمان سادات نجفی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به افزایش شدید تورم به ویژه در کالاهای اساسی و ارزاق عمومی، کاهش قدرت خرید مردم و بازگشایی تورهای خارجی به عنوان متغیرهای کلان در کاهش حضور گردشگران در کیش اظهار کرد: پس از دوسال کرونا و ممنوعیت سفرهای خارجی با بازگشایی تورهای ارزان قیمت و گسترش سفرهای خارجی در کنار گرانی ها و کاهش قدرت خرید مردم در حالیکه وارد فصل گردشگری تابستانی شده ایم شاهد رکود شدید در بازارهای کیش هستیم.

وی با اشاره به اینکه تخفیفات و مشوق های گردشگری و کاهش هزینه های سفر از سوی کشورهای خارجی برای گردشگران ایرانی یک تهدید برای گردشگری داخلی محسوب می شود تاکید کرد: در صورتی که برنامه ای مدون برای جذب گردشگران نداشته باشیم با مشکل مواجه خواهیم شد.

مدیرعامل جامعه بازاریان کیش اظهار امیدواری کرد با همکاری مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش به ویژه معاونت گردشگری به عنوان متولی این حوزه در جزیره کیش رونق به چرخه گردشگری کیش باز گردد.

وی در خصوص افزایش اجاره بهای غرفه های بازارها با تقدیر از مالکان غرفه هایی که با بهره برداران تعامل و همکاری کردند افزود: افزایش قیمت ها موجب شده است تا مالکان نیز به قیمت اجاره بهای ملک خود اضافه کنند که این یک اتفاق طبیعی است اما برخی مالکان با رعایت عدل و انصاف با بهره برداران به تعامل رسیدند و تنها حدود ۳۰ درصد از مالکین با افزایش بی ضابطه شرایط را برای مستاجران سخت کردند که برخی از مستاجران مجبور به تخلیه شدند.

سادات نجفی خاطر نشان کرد: برای حل مشکل این عده از بهره برداران نیز با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش تمهیداتی اندیشیده شده است و امیدواریم در روزهای آتی خبرهای خوبی برای همکاران و اعضاء جامعه داشته باشیم تا و با این حرکت در کنترل و تعدیل اجاره بها گام موثری برداشته شود.

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : روزنامه اخبار کیش
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.