روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 31120
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 14 خرداد 1401 - 11:57 | | ارسال توسط :

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش سالروز رحلت تمام خمینی (ره) را تسلیت گفت

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرارسیدن سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش سالروز رحلت تمام خمینی (ره) را تسلیت گفت

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا ، مهدی کشاورز روز شنبه در پیام خود اورده است: تقویم تاریخ ورق خورد و ماه خرداد، ماه فقدان بزرگ مردی که در سایه رهبری، تدبیر و بصیرتش هویت از دست رفته مان را به دست آوردیم و به زندگی سلامی دوباره گفتیم، اما صدافسوس که با عروج و فراقش داغی عظیم بر دل ملت بزرگ ایران گذاشت و خود به دیدار معشوقی شتافت که تمام عمر خود را وقف او کرده بود.
در ادامه این پیام آمده است: ۱۵ خرداد قیامی است که سر آغاز نهضت اسلامی ایران به شمار می رود و یوم الله بزرگی که هیمنه حکومت و قدرت ظالم ستمشاهی را در هم شکست و استقلال و آزادی ملت ایران را به آن ها بازگرداند.
کشاورز در ادامه گفته است: اینجانب، ضمن تسلیت سالگرد عروج ملکوتی رهبر بزرگ انقلاب اسلامی ایران(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد به ساحت مقام معظم رهبری، ساکنان و گردشگران جزیره کیش، از خداوند متعال علو درجات برای روح پاکشان را مسالت دارم.
روز چهاردهم خرداد هر سال در تقویم جمهوری اسلامی یادآور سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) رهبر انقلاب اسلامی بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین مصادف با سالروز انتخاب آیت الله خامنه ای به رهبری جمهوری اسلامی ایران است.

در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نیز راهپیمایی مردم برخی از شهرهای ایران در اعتراض به دستگیری امام خمینی. تظاهرات در قم، تهران و ورامین به خشونت کشیده شد و تعدادی از مردم کشته و مجروح شدند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.