روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 33816
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 30 مرداد 1401 - 12:49 | | ارسال توسط :

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش خبرداد: تشکیل کمیته سیما و منظر شهری برای نخستین بار در جزیره کیش

مدیرعامل شرکت عمران، اب و خدمات کیش از تشکیل کمیته سیما و منظر شهری کیش و تدوین شیوه نامه تخصصی منظر شهری برای نخستین بار در جزیره کیش خبرداد.
مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش خبرداد: تشکیل کمیته سیما و منظر شهری برای نخستین بار در جزیره کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش، محسن نظرپوردر نشست صمیمانه با اصحاب رسانه کیش به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار از تدوین نخستین شیوه نامه تخصصی سیما و منظر شهری با تشکیل کمیته ای با همین مضمون خبر داد و اظهار کرد: زیباسازی شهری و ایجاد سیما و فضای بصری مناسب در سطح شهر نیازمند برنامه ریزی مدون و منسجم است که در این رابطه برای نخستین بار در جزیره کیش کمیته سیما و منظر شهری تشکیل شده است که در حال تدوین شیوه نامه ای با این مضمون برای انجام تغییرات لازم و زیباسازی بصری جزیره کیش است.

وی ایجاد شناسنامه ساختمانی برای تمامی ساختمان های جزیره کیش و ارزیابی فنی دقیق در ساختمان های کیش را ازضروریاتی برشمرد که با تدوین این شیونامه اجرایی خواهد شد.

به گفته نظرپور رونمایی از شیوه نامه سیما و منظر شهری و سامانه هوشمندسازی موضوعات شهری برای دسترسی آسان شهروندان به خدمات شهری و شهرسازی را از مواردی عنوان کرد که طی هفته های آتی با حضور سعید محمد دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور صورت خواهد پذیرفت.

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش همچنین از به کارگیری آتش نشانان زن در آتش نشانی جزیره کیش پس از طی آزمون های مورد نیاز در این حوزه خبرداد.

وی به حل مشکلات کارگران خدمات شهری نیز اشاره کرد و افزود: بسیاری از مشکلات کارگران خدمات شهری و فضای سبز اعم از نوسازی لوازم محل اسکان، طرح طبقه بندی و بیمه تکمیلی رفع شده است.

نظرپور بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را از مشکلاتی عنوان کرد که تنها راهکار آن ورود خودروهای جدید است و افزود: بسیاری ازمشکلات حمل و نقل جزیره کیش به دلیل عدم ورود خودرو است زیرا هزینه بالای تعمیرات و نگهداری خودروها به دلیل عدم نوسازی به موقع برای رانندگان مشکل ساز شده و درآمدها کفاف هزینه های تعمیر خودرو را نمی کند.

وی همچنین در رابطه با نصب علائم هشدار دهنده در مکان هایی که شنا در آن خطر آفرین است تاکید کرد: در این مکان ها تابلوهایی مبنی بر ممنوعیت شنا شده است اما متاسفانه برخی از شهروندان و گردشگران بدون توجه به این علائم از این مکان ها برای شنا استفاده می کنند که گاه نتیجه این بی توجهی بروز حادثه خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران و خدمات کیش ادامه داد: وظیفه شرکت عمران وخدمات در حریم خشکی است و ما در این حریم تذکرات لازم را داده و علائم را نصب کرده ایم.

محسن نظرپور با تقدیر از همراهی و همکاری رسانه های کیش در انعکاس اخبار وگزارش های شهری و مطالبه گری شهروندان به عنوان پل ارتباطی میان مسئولان و مردم بر همکاری بیشتر در آینده تاکید کرد.

ایمن سازی بازارها، رسیدگی به وضعیت آرامستان، جلوگیری از ورود احشام به فضای سبز شهری از دیگر مواردی بود که در این گفتگوی صمیمانه مطرح شد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح و هدیه از خبرنگاران جزیره کیش تقدیر شد.

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : روزنامه اخبار کیش
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.