روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 48141
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 24 بهمن 1402 - 12:41 | | ارسال توسط :

مدیرعامل منطقه آزاد کیش: آماده میزبانی از مسابقات جهانی پرورش اندام هستیم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تصمیم فدراسیون جهانی پرورش اندام برای میزبانی این جزیره از مسابقات جهانی این رشته ورزشی، گفت: آماده میزبانی از بدنسازان سراسر جهان در این تورنمنت جهانی هستیم.
مدیرعامل منطقه آزاد کیش: آماده میزبانی از مسابقات جهانی پرورش اندام هستیم

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «رحیم سرهنگی» روز سه شنبه در دیدار با «رافائل سانتونخا» رییس فدراسیون جهانی فیتنیس و پرورش اندام (IFBB) اظهار کرد: کیش از ظرفیت‌های لازم برای میزبانی از مسابقات بین المللی برخوردار است؛ این جزیره به عنوان یک منطقه پیشتاز در سلامت، ورزش و شادابی توانسته نظر فدراسیون‌های جهانی را به خود جلب کند.

وی ادامه داد: هوای بسیار پاک، دریای زیبا، سرانه ورزشی بالا و فرودگاه مدرن این جزیره در کنار ظرفیت بالای اقامتی و هتلینگ، کیش را مقصدی کم نظیر برای میزبانی از مسابقات جهانی تبدیل کرده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه بیش از ۵۲ هتل در جزیره ۹۰ کیلومتر مربعی کیش فعال است، افزود: اکثر این هتل‌ها بالای چهار ستاره هستند و شرایط ویژه‌ای از لحاظ گردشگری برای این جزیره مهیا کرده‌اند.

وی با استقبال از میزبانی جزیره کیش از مسابقات جهانی بدنسازی، بیان کرد: در داخل ایران علاقه مندان بسیاری به رشته ورزشی پرورش اندام وجود دارد که قطع یقین برای دیدن مسابقات جهانی بدنسازی به کیش خواهند آمد.

«سرهنگی» از رییس فدراسیون جهانی فیتنیس و پرورش اندام خواست تا مسابقات بین المللی مختص کیش سالانه در تقویم ورزشی این فدراسیون ثبت شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.