روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 48104
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 22 بهمن 1402 - 14:44 | | ارسال توسط :

مدیرعامل منطقه آزاد کیش: انقلاب اسلامی سرآغاز امید برای ستم‌دیدگان جهان است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی سرآغاز دوره‌ای پر امید برای ستم دیدگان جهان است.
مدیرعامل منطقه آزاد کیش: انقلاب اسلامی سرآغاز امید برای ستم‌دیدگان جهان است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «رحیم سرهنگی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه انقلاب ۵۷، نوری از امید در دل مردم ستمدیده جهان روشن کرد، افزود: مشروعیت این نهضت به پشتوانه حضور و خواست مردم ایران بود که مفهوم خاصی در عرصه جهانی به آن بخشید.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی در فراز و نشیب‌های حساس، همواه اتحاد و همدلی خود را به جهانیان اثبات کرده و نشان دادند که همچون انقلاب ۵۷ برای اعتلای انقلاب اسلامی متحد هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه کیشوندان و گردشگران حاضر در این جزیره با حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ولایت مداری خود را بار دیگر به نمایش می‌گذارند، اظهار کرد: امروز کشور عزیزمان در گذر از مشکلات و تحریم‌ها به پشتوانه همدلی و انسجام مردم ایران اسلامی، محکم تر از همیشه گام برمی دارد و در چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی جلوه گاه با شکوهی از غیرت وعزتمندی مردم ایران اسلامی را نمایان می‌کند.

وی گفت: مردم جزیره کیش هرساله در راهپیمایی ۲۲ بهمن جلوه زیبایی از انسجام و اقتدار ایرانیان درمیان آبهای نیلگون خلیج فارس به نمایش می گذارند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در جزیره کیش از ساعت ۱۰ و از سه راه پردیس، جنب کلینیک امام علی (ع) آغاز می شود و راهپیمایان این مسیر را به سمت اسکله تفریحی طی می کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.