روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 49545
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 28 فروردین 1403 - 15:36 | | ارسال توسط :

مدیریت شهری کیش در آماده باش کامل/ چهار مورد آتش سوزی مهار شد

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با اشاره به صدور هشدار قرمز هواشناسی در این جزیره گفت: برای جلوگیری از هرگونه مشکل برای کیشوندان و گردشگران در آماده باش کامل هستیم.
مدیریت شهری کیش در آماده باش کامل/ چهار مورد آتش سوزی مهار شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،محسن نظرپور روز سه شنبه با اشاره به اقدامات فوری این شرکت در ۱۲ ساعت گذشته برای جلوگیری از هرگونه بحران، اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ نفر از همکاران شرکت عمران، آب و خدمات در ۱۲ ساعت گذشته برای پیشگیری از آب گرفتگی معابر و جمع آوری آب‌های سطحی مشغول فعالیت بودند.

وی ادامه داد: پاکسازی مجدد تمامی منهول‌ها و دریچه‌های تعبیه شده در معابر و جمع آوری بنرها، تابلوهای شهری و هرس شاخه‌های درختان و آماده سازی فضای شهری جهت مقابله با شرایط ناشی از بارندگی فورا در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، کمک به برخی شهروندان که منازل آنان به دلیل بارش شدید باران دچار آبگرفتگی شده بود را بخش دیگری از فعالیت‌های این شرکت اعلام کرد و افزود: همچنین با توجه به شدت بارندگی، مدیریت حجم بالای ورودی تصفیه خانه فاضلاب نیز از جمله چالش‌های بود که رفع سریع آن برای تامین زیرساخت‌های شهری در دستور کار قرار گرفته است.

وی به چهار مورد آتش سوزی به دلیل اتصالات برخی در نقاط مختلف جزیره اشاره کرد و گفت: با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی، حریق به سرعت مهار شد.

نظرپور اظهار کرد: با هدف تسهیل تردد مردم در معابر، کلیه نیروهای معاونت امور شهری مشغول جمع آوری آب‌های سطحی هستند.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.