روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 34854
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 01 مهر 1401 - 15:45 | | ارسال توسط :
امام جمعه کیش:

مردم اجازه سوء استفاده از احسات پاکشان را به آشوبگران نمی دهند

امام جمعه کیش گفت: مردم به آشوبگران اجازه سوء استفاده از احساسات پاکشان در راستای منافع دشمنان را نمی دهند.
مردم اجازه  سوء استفاده از احسات پاکشان را به آشوبگران نمی دهند

به گزارش روزنامه خبار کیش از ایرنا، حجت الاسلام علیرضا بی نیاز در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره با همه مردم ایران از جانباختن این دختر عزیز ناراحت و متالم هستند و با خانواده وی بابت این ضایعه همرد هستیم، اظهار کرد: باید توجه داشت هر گونه اقدام غیر قانونی در این رابطه از نظر مردم ایران مردود بوده و هنجار شکنی هایی غیر قابل قبول است.
وی افزود: هنوز علت در گذشت این دختر جوان اعلام نشده است که تعدادی نا آگاهنه در دام فتنه اندوزی دشمنان افتاده و از احساسات پاک مردم عادی نسبت به این ضایعه در راستای تحقق امیال و اهداف نابخردانه خود سوء استفاده می کنند.
حجت الاسلام بی نیاز اضافه کرد: اما باید توجه داشت اگر جان جوانان ایرانی برای دشمنان و دست نشانده ها مهم بود در روزهای گذشته برای به خطر انداختن جان مردم فتنه اندوزی و اغتشاش بپا نمی کردند و انتظار می رود مردم با بصیرت و اگاهی خود مانع از این سوء استفاده ها شوند.
وی افزود: عمده دلیل این فتنه نیز ناراحتی دشمنان از اقتدار اسلامی است به طوریکه از این حادثه استفاده کردند تا با تخریب اموال عمومی و شخصی، توهین به ساحت مقدس قرآن و اسلام، پرچم جمهوری اسلامی باعث جریحه دار شدن افکار و روحیه مردم شوند.
امام جمعه کیش با بیان اینکه این فتنه نیز همانند سایر فتنه ها علیه جمهوری اسلامی با درایت و بصیرت مردم اگاه ایران خنثی می شود گفت: مردم در مقابل خودی ها مهربان هستند اما تحمل اقدامات اغتشاشگران و تخریب گنندگان و کسانی که ارزش های دینی و مقدسات را زیر سوال ببرند را ندارند و مقابل آنها ایستادگی می کنند.

مردم اجازه  سوء استفاده از احسات پاکشان را به آشوبگران نمی دهند

همصدایی اهل سنت و تشیع کیش در اعلام انزجار از هنجارشکنان
 نمازگزاران اهل سنت و اهل تشیع جزیره کیش پس از اقدامه نماز جمعه با حضور در مقابل مسجد خاتم الانبیا (ص) و راهپیمایی در خیابان نیایش هنجار شکنی برخی از مزدوران و عوامل بیگانه را محکوم کردند.
نمازگزاران کیش در این راهپیمایی شعارهایی همچون برادر پلیسم حمایتت می کنیم، برادر بسیجی حمایت حمایت،  مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر اختشاشگر و آشوبگر انزجار خودشان را از اقدامات اخیر هنجارشکنان در شهرهای مختلف کشور اعلام و بر مجازات اخلالگران نظم و امنیت کشور تاکید کردند.
به گزارش ایرنا طی روزهای اخیر و به بهانه مرگ مهسا امینی دختر کُرد که هنوز علت قطعی مرگ وی توسط پزشکی قانونی اعلام نشده عده ای از اغتشاشگران به بهانه تجمع برخی افراد و با حضور در این تجمع ها در سطح کشور ضمن تخریب اموال عمومی و کشتار دیگر شهروندان یا ماموران، به مقدسات دینی و شهدا نیز توهین کردند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.