روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 10380
  پرینتخانه » استان, ایران تاریخ انتشار : 08 آذر 1399 - 7:51 | | ارسال توسط :
نماینده ولی فقیه درهرمزگان:

مردم همچنان ویروس کرونا را جدی بگیرند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: همکاری مردم در زمینه مقابله با کرونا خوب بوده ولی همچنان باید این ویروس را جدی گرفت.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: همکاری مردم در زمینه مقابله با کرونا خوب بوده ولی همچنان باید این ویروس را جدی گرفت.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدی عبادی زاده دراین زمینه افزود: مسوولان دانشگاه علوم پزشکی و پزشکان مهمترین مساله  دراین زمینه را فرهنگ سازی می‌دانند و نگاه و مطالبه برای کنترل بیماری در هرمزگان وجود دارد و این اُستان هم برای اجرای طرح پیشنهادی بسیج آمادگی دارد.

وی ادامه داد: مردم هرمزگان با رعایت دستورکارهای بهداشتی پیشگیری از ابتلا به کرونا مانند ماسک زدن و رعایت فاصله گذاری اجتماعی خوش درخشیدند و همچنان این موارد را رعایت می‌کنند و میزان رعایت این دستورکارها نسبت به سایر مناطق بالاتر است.

نمانیده ولی فقیه در هرمزگان اظهار داشت: مردم می‌توانند در این زمینه بسیار کمک کننده باشند و تا کنون همراهی خوبی داشته‌اند و بیشتر افراد از ماسک استفاده می‌کنند و تلاش کنیم که  زنجیره کرونا قطع شود.

 حجت الاسلام والسملمین عبادی زاده با اشاره به قرارگاه محله‌ها برای قطع سریعتر بیماری کرونا، بیان داشت: تمرکز در فعالیت این قرارگاه‌ها باید مردم محور باشد و حرکت در این مسیر شکل گیرد تا ثمر بخش باشد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.