روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18574
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 29 خرداد 1400 - 17:22 | | ارسال توسط :

مردم پیروز واقعی انتخابات

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: پیروز واقعی انتخابات خود مردم هستند.

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ علی اصغر جمالی گفت: یکی از ماموریت‌های مهم امسال برگزاری انتخابات در امنیت و سلامت بود و بحمدالله به پشتوانه برنامه ریزی مطلوب تأمین امنیت این انتخابات سرنوشت ساز هم بدون هیچگونه دغدغه‌ای در جزیره کیش حاصل شد.

وی با تأکید بر اینکه این فرماندهی با آمادگی کامل و حضور مستقیم ۱۰۰ نفر از نیرو‌های پرتلاش پلیس کیش برای تأمین امنیت صندوق‌ها اقدام کرد، گفت: به لطف الهی و همکاری خوب مردم انتخابات ۲۸ خرداد در آرامش و امنیت با آمادگی مطلوب نیرو‌های پلیس و هماهنگی خوب مسئولان اجرایی برگزار شد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با تشکر و قدردانی از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تصریح کرد: مردم شریف ایران اسلامی یک بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند و با مشارکت در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.

اسرهنگ جمالی افزود: پیروز واقعی انتخابات مردم هستند و جا دارد از اصحاب رسانه کیش بویژه صداوسیمای مرکز کیش و فعالان فضای مجازی که نسبت به انتشار اخبار و به تصویر کشیدن حضور حماسی مردم در اوج گرمای جزیره کیش از ساعت اولیه آغاز انتخابات تا پایان کار در میدان حضور داشتند تقدیر کنم.

علی اصغرجمالی افزود: ازحضور پرشور خانواده بزرگ پلیس کیش در انتخابات، تلاش‌ها و زحمات همکاران عزیزم، نیرو‌های امنیتی، بسیجی و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات امن در جزیره کیش کمال قدردانی را دارم.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از نیرو‌های پلیس فرودگاه، پایگاه دریابانی، انتظامی وپلیس راهور که در تأمین نظم و امنیت سطح شهر و پاسخگویی به مطالبات مردم از طریق سامانه‌های ارتباطی ۱۱۰ و ۱۲۰ در کنار سایر همکاران فعالیت داشتند تقدیر کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.