روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 26662
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 11 بهمن 1400 - 17:36 | | ارسال توسط :

مردم کیش در انتظار دریافت تسهیلات خُرد بدون ضامن

مدیران شعب بانک‌های کیش در خصوص پرداخت تسهیلات خُرد بدون ضامن به مردم، از پاسخگویی به رسانه‌ها منع شدند.
مردم کیش در انتظار دریافت تسهیلات خُرد بدون ضامن

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، بسیاری از بانک‌های دولتی در جزیره کیش در پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری صداوسیما از موافقت و آمادگی برای پرداخت تسهیلات خُرد بدون ضامن در شعب خود خبر می‌دهند، اما برای بیان جزئیات بیشتر با رسانه‌ها صحبت نمی‌کنند.

رئیس شعبه مرکزی بانک ملت در جزیره کیش تنها مدیر بانکی که در پاسخ به سوال خبرگزاری صداوسیما اعلام کرد: تسهیلات بدون ضامن پس از اعتبار سنجی به حقوق بگیران، بازنشستگان و مستمری بگیرانی که حقوق خود را در شعب بانک ملت دریافت می‌کنند، پرداخت می‌شود.

ُمکارنسب افزود: دستگاه‌های متقاضی می‌توانند لیست کارکنان خود را ارسال و پس از تایید در سامانه اینترنت بانک، نسبت به ثبت در خواست اقدام کنند.

وزیر اقتصاد هفته گذشته به بانک‌های زیر مجموعه وزارت اقتصاد ابلاغ کرد تا پرداخت تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان برای شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران دستگاه‌های اجرایی شامل وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی دارای رتبه اعتباری مناسب (از بانک محل دریافت حقوق خود) “بدون ضامن” اجرایی شود.

براساس آنچه تاکنون اعلام شده برای دریافت تسهیلات تا ۵۰ میلیون تومان یک نامه کسر از حقوق و دریافت تسهیلات تا ۱۰۰ میلیون تومان یک نامه کسر از حقوق به همراه چک یا سفته نیاز است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.