روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45378
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 29 مهر 1402 - 15:27 | | ارسال توسط :

مسابقات آزاد تیراندازی در کیش با معرفی نفرات برتر پایان یافت

دبیر هیات تیراندازی کیش گفت: مسابقات آزاد تیراندازی با تفنگ بادی این جزیره با شرکت بیش از ۱۷۰ علاقه مند پایان یافت.
مسابقات آزاد تیراندازی در کیش با معرفی نفرات برتر پایان یافت

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «مهیار حسین نیا» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات ۱۲۳ مرد و ۵۷ نفر نیز خانم بودند که در ۲ رده سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال برگزار شد.

وی با بیان اینکه در بخش بالای ۱۵ سال آقایان «مهراب محمودی» اول شد، افزود: «شاهین سپهراد» و «سجاد سوری» نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

دبیر هیات تیراندازی کیش افزود: در بخش آقایان زیر ۱۵ سال، «حسین علی محمود»، «محمد رضا پور مهدی» و «محمد مهدی حسنوند» به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی در رابطه با بخش بانوان نیز بیان کرد: در بخش بانوان بالای ۱۵ سال، «هدیه محمدزاده» بر روی سکوی نخست ایستاد و «پامیس امیری» و «فاطمه اسدی» دوم و سوم شدند.

«حسین نیا» با اعلام اینکه «آنائل سویزی» در بخش بانوان زیر ۱۵ سال رتبه نخست را کسب کرد، افزود: «فاطمه سادات کاشی» نیز در این بخش دوم شد و «آتنا میرزاده» بر جایگاه سوم ایستاد.

وی هدف از برگزاری این تورنمنت همگانی را استعداد یابی عنوان کرد و گفت: در تلاشیم تا تیمی منسجم و مدال آور در این رشته ورزشی داشته باشیم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.