روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 23378
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 16 آبان 1400 - 17:27 | | ارسال توسط :

مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری کیش ثبت بین المللی می شود

سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: این فدراسیون به دنبال ثبت بین المللی مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری جایزه بزرگ کیش - میکامال با هدف توسعه این ورزش و معرفی کیش به عنوان برند دوچرخه سواری حرفه ای است.
مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری کیش ثبت بین المللی می شود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، محمود وفایی روز یکشنبه در جلسه اعلام برنامه های این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقه به مناسبت ۲۰ آبان روز کیش به طول ۸۰ کلیومتر در روز چهارشنبه ۱۹ آبان برگزار می شود و فدراسیون مراحل ثبت بین المللی این رویداد در تقویم مسابقات فدراسیون جهانی را از زمستان امسال پیگیری می کند. 

وی اضافه کرد: مسابقه جایزه بزرگ کیش – میکامال با همکاری فدراسیون دوچرخه سواری، مرکز ورزش و تفریحات سالم و بخش خصوصی با حضور ۸۰ ورزشکار کشور برنامه ریزی شده است. 

وی افزود: دوچرخه سواران سه رده سنی نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان تیم های ملی دوچرخه سواران کشور حول محور میدان ساحل تا میدان کورش به صورت مسیر بسته رقابت خواهند کرد و در آن ۱۳ بار این مسیر را دور می زنند.

به مناسبت گرامیداشت ۲۰ آبان روز کیش ۱۶ رویداد ملی و محلی ورزشی در این جزیره برگزار می شود.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.