روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 8165
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 13 مهر 1399 - 10:53 | | ارسال توسط :
آصفری:

مطالبه‌گری نمایندگان از مسئولان نباید از گستره ادب خارج شود

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: نمایندگان به جای داد و بیداد باید به وظیفه ذاتی خود یعنی تصویب قوانین کاربردی پرداخته و دولت را ملزم به کار کردن و پیشبرد امور مردم کنند. به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، محمدحسن آصفری، درباره کاربرد ادبیات نامناسب از سوی برخی از نمایندگان نسبت به مسئولان دولتی، بیان کرد: از نظر بنده بخشی از این امر به فضای مجازی بازمی گردد. امروز متاسفانه برخی از صفحات فضای مجازی دنبال تخریب بوده و بعضی از نمایندگان نیز فکر می کنند اینگونه صحبت کردن و به کار بردن ادبیات نامناسب نیز خریدار دارد در حالی که اینگونه نبوده و از نظر بنده جامعه چنین چیزی را نمی پسندد. وی در ادامه اظهار کرد: بنده اعتقاد دارم که نمایندگان باید در گفتمان خود رعایت ادب را در اولویت قرار دهند. درست است نمایندگان مجلس در برخی موارد نسبت به رفتار دولت ناراحت و گلایه مند هستند چرا که وقتی ما به حوزه های انتخابیه خود می رویم مردم از ما می پرسند چرا بر سر دولت فریاد نمی زنید و حرف های خود را نمی گویید اما این مطالبه گری نباید از گستره ادب خارج شده و خدایی نکرده به کسی بی احترامی شود. نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: بی پاسخ بودن دولت در برخی از مسائل باعث شده تا فشار بر روی نمایندگان زیادتر شده و گاهی اوقات از کوره درفته و عناوین و الفاظی را به کار ببرند که از ادب و اخلاق دور است. بنده نیز این امر را نمی پسندم. آصفری در پایان تاکید کرد: به کار بردن ادبیات نامناسب تاثیری در اصلاح امور ندارد. نمایندگان به جای داد و بیداد باید به وظیفه ذاتی خود یعنی تصویب قوانین کاربردی پرداخته و دولت را ملزم به کار کردن و پیشبرد امور مردم کنند.
مطالبه‌گری نمایندگان از مسئولان نباید از گستره ادب خارج شود

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: نمایندگان به جای داد و بیداد باید به وظیفه ذاتی خود یعنی تصویب قوانین کاربردی پرداخته و دولت را ملزم به کار کردن و پیشبرد امور مردم کنند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، محمدحسن آصفری، درباره کاربرد ادبیات نامناسب از سوی برخی از نمایندگان نسبت به مسئولان دولتی، بیان کرد: از نظر بنده بخشی از این امر به فضای مجازی بازمی گردد. امروز متاسفانه برخی از صفحات فضای مجازی دنبال تخریب بوده و بعضی از نمایندگان نیز فکر می کنند اینگونه صحبت کردن و به کار بردن ادبیات نامناسب نیز خریدار دارد در حالی که اینگونه نبوده و از نظر بنده جامعه چنین چیزی را نمی پسندد.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده اعتقاد دارم که نمایندگان باید در گفتمان خود رعایت ادب را در اولویت قرار دهند. درست است نمایندگان مجلس در برخی موارد نسبت به رفتار دولت ناراحت و گلایه مند هستند چرا که وقتی ما به حوزه های انتخابیه خود می رویم مردم از ما می پرسند چرا بر سر دولت فریاد نمی زنید و حرف های خود را نمی گویید اما این مطالبه گری نباید از گستره ادب خارج شده و خدایی نکرده به کسی بی احترامی شود.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: بی پاسخ بودن دولت در برخی از مسائل باعث شده تا فشار بر روی نمایندگان زیادتر شده و گاهی اوقات از کوره درفته و عناوین و الفاظی را به کار ببرند که از ادب و اخلاق دور است. بنده نیز این امر را نمی پسندم.

آصفری در پایان تاکید کرد: به کار بردن ادبیات نامناسب تاثیری در اصلاح امور ندارد. نمایندگان به جای داد و بیداد باید به وظیفه ذاتی خود یعنی تصویب قوانین کاربردی پرداخته و دولت را ملزم به کار کردن و پیشبرد امور مردم کنند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.