روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 12475
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 22 دی 1399 - 15:25 | | ارسال توسط :
سرمربی استقلال کیش:

مطهری، قائدی و لک می‌توانند پدیده‌های شهرآورد باشند

سرمربی استقلال کیش با اشاره به حساسیت بازی امروز، از ارسلان مطهری،‌ مهدی قائدی و حامد لک به عنوان پدیده‌های شهرآورد یاد کرد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،مجتبی شمس گفت: شهرآورد بازی خاصی است و ساده نیست؛‌ تمام فصل یک طرف و این بازی یک طرف دیگر. برد و باخت در این دیدار در روند هر دو تیم بسیار تاثیرگذار است و به همین علت مربیان برنامه خاصی برای این بازی خواهند داشت.

وی در خصوص روند استقلال در این فصل گفت: استقلال تمریناتش را بسیار دیر شروع کرد و از طرفی محمود فکری اولین تجربه‌اش در تیم بزرگی مثل استقلال را پشت سر می‌گذارد. به همین دلیل هنوز زمان بیشتری لازم دارد. اما در مجموع تا اینجای فصل بد عمل نکرده است.

شمس همچنین به وضعیت پرسپولیس اشاره کرد و گفت: این تیم هنوز نتوانسته از شوک شکست در فینال آسیا خارج شود.

سرمربی استقال کیش در ادامه به پدیده‌های بازی امروز اشاره کرد و گفت: ارسلان مطهری و مهدی قائدی با توجه به انگیزه بالایی که برای دعوت به تیم ملی دارند و در طرف مقابل نیز حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس می‌توانند پدیده‌های بازی امروز باشند.

وی افزود: در درجه اول هر دو تیم می‌خواهند نبازند و سپس به پیروزی فکر می‌کنند اما پیش‌بینی من این است که بازی مساوی خواهد شد.  

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.