روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 20519
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 23 مرداد 1400 - 15:15 | | ارسال توسط :

معارفه سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش

سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌ها و معاون عمرانی و زیر بنایی منطقه آزاد کیش معرفی شدند.
معارفه سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: با توجه به مصوبه هیات مدیره سازمان، علی عرب به عنوان معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منصوب و عزت الله محمدی نیز به عنوان سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش معرفی شد.

ناصر آخوندی با اشاره به برنامه ریزی و اجرای پروژه‌های در دست اقدام، ارائه خدمات در بندر و فرودگاه، گفت: با انتصاب عزت الله محمدی به عنوان سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش فعالیت این مجموعه با همان روش و شیوه تعیین شده ادامه خواهد داشت.

معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش نیز با تاکید بر اساسنامه مصوب شده توسعه، اجرای زیرساخت‌ها و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی را از وظایف مهم مدیریت راهبردی بنارد و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش برشمرد.

علی عرب تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و موانع موجود از حداکثر ظرفیت‌های شرکت برای ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران در فرودگاه و بنادر که تنها مسیر ورود و خروج مسافران و گردشگران به جزیره است به کار گرفته شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه‌های فرودگاهی و بنادر، افزو: بندر چارک با دریافت مجوز تجاری به مرز دریایی تبدیل شد و فرودگاه کیش نیز توانست گواهینامه بین المللی را دریافت کند و در کتاب aip به عنوان فرودگاه رسمی در سطح بین المللی شناخته شود.

علی عرب گفت: دریافت گواهینامه فرودگاهی یکی از اقدامات مهم این شرکت محسوب می‌شود که نشان دهنده ایمنی و برخورداری از استاندارد‌های لازم در تمام فعالیت‌های فرودگاه است.

معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص پروژه‌های در دست اقدام، گفت: فعالیت بخش‌های پروژه‌ای از ۴ پروژه به ۳۰ پروژه ارتقا یافت که بخشی از آن‌ها مطالعاتی و بخش زیادی نیز اجرایی است.

علی عرب افزود: تعدادی از این پروژه‌ها تکمیل و به بهره برداری رسید و تعدادی نیز مراحل نهایی ساخت را سپری می‌کند.

وی افزود: در مجموع “فرودگاه، بنادر: چارک، کیش و صیادی، توسعه خیلی خوبی از نظر زیرساختی، تاسیسات و امکانات داشته و این روند همچنان ادامه دارد و فرصت‌های سرمایه گذاری نیز با مطالعات گسترده شناسایی شدند که با اجرای فراخوان عمومی تعدادی سرمایه گذار جذب شده و در حال عقد قرارداد و تعدادی هم در حال اجرای کار هستند.

عزت الله محمدی سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش در خصوص اقدامات زیر ساختی در حوزه‌های فرودگاه و بنادر و حجم سرمایه گذاری، افزود: اقداماتی که در این پروژه‌های انجام شده از اولویت‌های شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش است.

محمدی با اشاره بر اهمیت درآمدی پایه و اساس فرصت‌های سرمایه گذاری، گفت: حوزه درآمد هزینه‌ای از موضوعات بسیار مهم این شرکت است و در این خصوص با برنامه ریزی مدون شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.