روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 10124
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 01 آذر 1399 - 6:44 | | ارسال توسط :
در بازدید از خانه مطبوعات کیش مطرح شد؛

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: رعایت عدالت نسبی در واگذاری آگهی های تبلیغاتی به رسانه ها

سعید پورعلی در حاشیه بازدید از خانه مطبوعات جزیره کیش در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بازدید از خانه مطبوعات در راستای آگاهی از شرایط و وضعیت مکان جدید و اطلاع از روند فعالیت های خانه مطبوعات جزیره کیش صورت گرفت.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: رعایت عدالت نسبی در واگذاری آگهی های تبلیغاتی به رسانه ها

سعید پورعلی در حاشیه بازدید از خانه مطبوعات جزیره کیش در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بازدید از خانه مطبوعات در راستای آگاهی از شرایط و وضعیت مکان جدید و اطلاع از روند فعالیت های خانه مطبوعات جزیره کیش صورت گرفت.

به گزارش روزنامه اخبار کیش،  وی با اشاره به اینکه فلسفه وجودی شکل گیری خانه مطبوعات ایجاد انسجام بین هویت صنفی رسانه های جزیره است افزود:  تلاش برای ارتقاء فعالیت های رسانه ای و رسیدن به این هدف نیاز به تلاش های بیشتر و همکاری و همفکری تمامی رسانه ها و اعضاء خانه مطبوعات دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان با ببیان اینکه اولین و مهمترین اتفاق برای رسانه های کیش داشتن یک خانه به عنوان مامن و پناهگاه به معنا و مفهوم واقعی خانه و مکانی برای گردهمآیی اصحاب  رسانه کیش بود که در سال ۹۸ با برگزاری انتخابات توسط رسانه های کیش صورت گرفت.

وی تاکید کرد: پس از تشکیل خانه مطبوعات یکی از مهمترین مسائلی که مطرح است هویت بخشی به  خانه مطبوعات است که باید با انسجام و گسترش فعالیت های محوری و حمایت های صنفی توسط اعضاء انجام شود.

پورعلی با اشاره به اینکه خانه مطبوعات در راستای دستیابی به اهداف خود برخی از رویدادهای مهم را باید به سرانجام برساند افزود: برگزاری مسائل آموزشی در راستای ارتقاء کیفی رسانه های جزیره کییش یکی از اولویت های مهم فعالیت خانه مطبوعات جزیره کیش است.

وی افزود: خانه مطبوعات کیش باید در مسیر رویداد سازی، تعاملات بین رسانه های ملی و محلی، برگزاری دوره ها و تورهای رسانه ای، پیگیری ایجاد امکانات رفاهی برای اعضاء خانه مطبوعات فعالیت های مثمر ثمری انجام دهد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش یکی از مسئولیت های مهم خانه مطبوعات کمک به رتبه بندی رسانه ها برشمرد و افزود: این اتفاق مهم می تواند به ارتقاء کمی و کیفی رسانه ها و اولویت اعطای تسهیلات به رسانه ها کمک کند.

وی با اشاره به حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان از رسانه های کیش بیان کرد: در زمینه رتبه بندی تاکنون پیشرفت چندانی نداشتیم و شاید این مسئله به دلیل طولانی شدن جمع آوری برخی نقطه نظرات در درون سازمان بوده است.

پورعلی بر شفاف سازی کمک هایی که در قالب های مختلف به رسانه ها می شود تاکید کرد و افزود: عدالت نسبی در توزیع آگهی های سطح جزیره به رسانه ها یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به تشکیل مجمع عمومی سالیانه و ارائه گزارش عملکرد یک ساله خانه مطبوعات به اعضاء بر حفظ آمادگی مستمر رسانه های کیش در راستای روایت سازی فاخر از این خاکپاره مرجانی تاکید کرد و افزود: موارد ذکر شده همه از ماموریت هایی است که خانه مطبوعات به عنوان یک نهاد صنفی باید پیگیر شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان با تاکید بر حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان از خانه مطبوعات با واگذاری برنامه هایی همچون رویدادسازی های مهم و برنامه های آموزشی، برگزاری جشنواره مطبوعاتی مناطق آزاد، چاپ کتاب و دعوت های از اساتید رسانه ای خاطر نشان کرد: تعامل خانه مطبوعات به عنوان یک نهاد اجتماعی با مدیران دستگاه های اجرایی و تشکیل کارگروه ها و کمیته های مختلف اقتصادی، فرهنگی، تبلیغاتی و .. از دیگر وظایف خانه مطبوعات است که می تواند به انسجام اعضاء و هویت بخشی بیشتر به خانه مطبوعات کمک کند.

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.