روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 34751
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 28 شهریور 1401 - 16:28 | | ارسال توسط :

معرفی فینالیست‌های مسابقات تنیس رده‌های سنی کشور

مسابقات تنیس رده‌های سنی کشور امروز با برگزاری دیدار‌های فینال در جزیره کیش به پایان می‌رسد.
معرفی فینالیست‌های مسابقات تنیس رده‌های سنی کشور

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما، رقابت‌های تنیس رده‌های سنی کشور با انجام دیدار‌های مرحله نیمه نهایی ادامه یافت.

با انجام مرحله نیمه نهایی رده سنی کمتر از ۱۰ سال، محمد رادین تقوی و امیر کسری رنجبر، در رده سنی کمتر از ۱۰ سال دختران الینا فرمانبر و لاوین حکیمی، در رده سنی کمتر از ۱۲ سال پسران، آریا شعبان نژاد و امیر حسین باربد، در رده سنی کمتر از ۱۲ سال دختران آندیا سالاری و ارغوان امیر خانلو به فینال راه یافتند.

در رده سنی کمتر از ۱۴ سال پسران فربد ایمانی و سام عطاران، در رده سنی کمتر از ۱۴ سال دختران مهرسا محمد رحیمی و آیلین محمدیان فرد، در رده سنی کمتر از ۱۶ سال دختران سارینا داوری و مهرانا سلیمانی پور و در نهایت در رده سنی کمتر از ۱۸ سال پسران پارسا فرقانی و سامان رضاییان در فینال مسابقات برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند.

این رقابت‌ها در رده‌های سنی کمتر از ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال و با حضور بیش از ۵۰۰ شرکت کننده در بخش دختران و پسران برگزار و امروز با برگزای ۸ دیدار فینال به پایان می‌رسد.

مسابقات تنیس رده‌های سنی با سرداوری محمد حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان و مدیریت مهران قدسی در جزیره کیش در حال برگزاری است.

مسابقات نهایی و اختتامیه این دوره از مسابقات امروز دوشنبه ۲۸ شهریور ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در زمین تنیس مجموعه ورزشی المپیک برگزار خواهد شد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.