روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 41089
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 11 خرداد 1402 - 16:30 | | ارسال توسط :

ممنوعیت اجاره موتورشارژی در ایستگاه‌های دوچرخه در کیش

سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش با اشاره به ممنوعیت اجاره موتورشارژی در ایستگاه‌های دوچرخه گفت: ایستگاه‌های دوچرخه مجاز به اجاره سه دستگاه اسکوتر برقی هستند.
ممنوعیت اجاره موتورشارژی در ایستگاه‌های دوچرخه در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، عزیزاله فرضی پور در نشستی با بهره برداران ایستگاه‌های دوچرخه، افزود: ایستگاه‌های دوچرخه می‌توانند ۳ دستگاه اسکوتر برقی با مشخصات فنی متفاوت از موتورشارژی را اجاره دهند.

وی پایبندی به قوانین، رعایت انصاف و پرهیز از گرانفروشی نرخ خدمات را مهم‌ترین اصول فعالیت بهره برداران ایستگاه‌های دوچرخه در کیش برشمرد و گفت: رویکرد شرکت عمران، آب و خدمات ارتقا کمی و کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان و گردشگران است.

فرضی پور با اشاره به اینکه بهره برداران ایستگاه‌ها موظف به تکریم گردشگران هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به الزام بهره برداران نسبت به رعایت مفاد قرارداد، واگذاری ایستگاه به اشخاص غیر، خلاف مقررات است و با افراد متخلف برابر ضوابط برخورد خواهد شد.

سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم با اشاره به ضوابط ممنوعیت اجاره موتور شارژی در کیش، افزود: اجاره موتور شارژی در ایستگاه‌های دوچرخه تخلف است و برخورد با متخلفان را به دنبال دارد و در صورت تکرار تخلف براساس ضوابط و مقررات ایستگاه اجاره دوچرخه تعطیل خواهد شد.

بهره برداران ایستگاه‌های دوچرخه در این جلسه ضرورت بهسازی فضای فیزیکی و سازه ایستگاه‌ها را خواستار شدند و بر برخورد با اجاره غیرقانونی انواع موتورشارژی تاکید کردند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.