روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 48047
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 21 بهمن 1402 - 11:46 | | ارسال توسط :

ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از سه راهی پردیس تا میدان ساحل

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از سه راهی پردیس تا میدان ساحل در زمان برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.
ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از سه راهی پردیس تا میدان ساحل

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ مهدی توانگر گفت: با هدف برگزاری باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن تردد در مسیر سه راهی پردیس تا میدان ساحل از ساعت هشت صبح تا پایان راهپیمایی ممنوع است.

وی گفت: تردد و توقف خودرو‌ها در مسیر رفت و برگشت این محدودئه ممنوع است و ساکنان و گردشگران می‌توانند از خیابان کندرو بلوار فردوسی برای رسیدن به مجتمع‌های تجاری استفاده کنند.

سرهنگ توانگر خاطرنشان کرد: تردد و توقف خودرو‌ها در مسیر رفت و برگشت از میدان ساحل تا میدان سنایی ممنوع است و شهروندان می‌توانند برای تردد در مسیر اسکله تفریحی از خیابان مجاورت اداره ثبت احوال کیش استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور کیش افزود: تردد و توقف خودرو‌ها در مسیر رفت و برگشت از میدان امیرکبیر تا میدان ساحل ممنوع است و رانندگان می‌توانند از خیابان کندرو بلوار ساحل غربی برای تردد به سمت مجتمع‌های تجاری استفاده کنند.

سرهنگ توانگر گفت: تردد و توقف خودرو‌ها در مسیر رفت و برگشت از میدان امیرکبیر تا میدان ساحل ممنوع است و شهروندان می‌توانند از خیابان کندرو بلوار ساحل غربی برای رسیدن به مجتمع‌های تجاری استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه ورود و خروج به میدان ساحل ممنوع است و شهروندان و گردشگران می‌توانند از مسیر‌های جایگزین تردد کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: از شهروندان خواست برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم ۲۲ بهمن با پلیس راهنمائی و رانندگی همکاری داشته باشند و از پارک خودرو‌های خود در مسیر‌های اعلام شده خودداری کنند.

سرهنگ توانگر گفت: خودرو‌های پارک شده در مسیر‌های راهپیمائی بوسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال خواهند شد و سامانه ۱۲۰ آماده پاسخگویی به شهروندان است.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.