روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 16357
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 27 فروردین 1400 - 16:28 | | ارسال توسط :
مدیرکل دریایی سازمان بنادر خبر داد:

ممنوعیت سفرهای دریایی در موج چهارم کرونا

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از ممنوعیت سفرهای دریایی در موج چهارم کرونا خبر داد و گفت: البته سفرهای دریایی به صورت موردی و تنها برای بومی های منطقه انجام می شود.
ممنوعیت سفرهای دریایی در موج چهارم کرونا

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،حسین عباس‌نژاد ، اظهار کرد: در پی افزایش سفرها و هجوم مسافران به بنادر کشور به ویژه بنادر جنوبی، استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان هم در موج چهارم کرونا درگیر شدند و مناطق بسیاری از استان‌های جنوبی مانند بقیه کشور قرمز شد.

وی افزود: در این راستا و با توجه به شیوع موج چهارم کرونا در کشور، سفرهای دریایی ممنوع شده است و دیگر مانند سابق این سفرها انجام نمی شود.

عباس‌نژاد ادامه داد: البته سفرهای دریایی به صورت محدود و کنترل شده آن هم برای بومیان مناطق انجام می شود اما شامل مسافرت‌های دریایی و گردشگری نمی شود.

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: همه نظارت‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها در سفرهای دریایی انجام می شود و اگر شرکت یا تعاونی در این زمینه مرتکب تخلف شود مطابق قانون با آن برخورد خواهیم کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.