روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 19662
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 29 تیر 1400 - 14:25 | | ارسال توسط :

ممنوعیت ورود از مسیر دریایی به جزیره کیش

سخنگوی شورای سلامت کیش با اشاره به مصوبات کمیته تخصصی ستاد مقابله با کرونا گفت: بندرگاه کیش از چهارشنبه ۳۰ تیر تا دوم مرداد برای ورود مسافران دریایی بسته خواهد بود.
ممنوعیت ورود از مسیر دریایی به جزیره کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دکتر رضانیا با اشاره به مصوبات کمیته تخصصی ستاد مقابله با کرونا در جزیره کیش گفت: مسافران مسیر دریایی برای ورود به کیش از چهارشنبه ۳۰ تیر تا دوم مرداد به بندرگاه های چارک و آفتاب مراجعه نکنند.

وی افزود: پلاژ آقایان و خانم‌ها از ۳۰ تیر تا ۳ مرداد تعطیل خواهد بود.

دکتر رضانیا گفت: ساعت اتمام فعالیت مراکز پذیرایی شامل رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها تا ساعت یک بامداد است و در صورت تخلف صنوف، مکان مورد نظر به مدت ۱۵ روز پلمپ خواهد شد.

سخنگوی شورای سلامت افزود: برای کمک به کادر درمان و مدافعان سلامت که بیش از ۱۷ ماه است با کرونا مبارزه می‌کنند و تعدادی از آنان نیز در این راه به شهادت رسیدند با رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی همراه با مدافعان سلامت برای ریشه کنی کرونا تلاش کنیم.

وی افزود: سرماخوردگی، آب ریزش بینی، گلو درد، سرفه، تب و بی حالی از علائم اولیه ابتلا به ویروس کرونا است و شخص علامت دار با مراجعه به پزشک باید نسبت به رعایت قرنطینه اقدام کند.

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: مردم همچنان دستورالعمل های بهداشتی را به صورت کامل و دقیق رعایت کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.