روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 42773
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 07 مرداد 1402 - 16:42 | | ارسال توسط :
سرپرست فدراسیون بادبانی:

منتظر تایید نامه برون مرزی دعوت از داور خارجی هستیم/ مقر فدراسیون بادبانی فعلا در کیش است

سرپرست فدراسیون بادبانی با اشاره به ضرورت آموزش داوران برای برگزاری مسابقات بین المللی گفت: نامه برون مرزی برای دعوت از داور خارجی جهت آموزش داوران داخلی زده شده و منتظر تایید آن هستیم.
منتظر تایید نامه برون مرزی دعوت از داور خارجی هستیم/ مقر فدراسیون بادبانی فعلا در کیش است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«خسرو ابراهیم نیا»  با بیان اینکه از یک داور مطرح اهل کشور اندونزی برای آموزش داوران داخلی دعوت به عمل آمده است، اظهار کرد: منتظر تایید آن هستیم تا مقدمات برگزاری این دوره آموزشی آغاز شود.

وی با اشاره به آغاز تحویل قایق‌ها از پایگاه انزلی به هیات‌های فعال در استان‌ها، اضافه کرد: این قایق‌ها پس از پلاک گذاری با آیین نامه خاصی تحویل هیات‌های بادبانی خواهند شد.

سرپرست فدراسیون بادبانی با تاکید بر اینکه اختصاص قایق‌ها به هیات استان‌ها مستلزم وجود زیر ساخت در مبدا است، ادامه داد: هیاتی از سوی فدراسیون جهت بررسی این زیر ساخت‌ها به استان‌ها اعزام خواهد شد.

وی در رابطه با برخی اخبار منتشر شده مبنی بر تغییر مقر فدراسیون بادبانی از کیش به تهران، گفت: بر اساس نامه فدراسیون مقر تمامی فدراسیون‌ها در تهران است اما در بدو تاسیس و طی هماهنگی‌های انجام شده، قرار بر این شد که مقر فدراسیون های بادبانی در کیش باشد.

ابراهیم نیا» ادامه داد: هدف ما از استقرار در کیش بهره مندی از برخی قوانین تسهیل کننده در رفت و آمد و جذب حمایت‌های سازمان منطقه آزاد بود که در همین راستا نیز مقر فدراسیون بادبانی در کیش فعال است.

وی با اشاره به آغاز به کار دفتر فدراسیون بادبانی در تهران نیز بیان کرد:‌ قطع یقین دوری کیش از مرکز هزینه‌های بالای رفت آمدی برای فدراسیون تحمیل می‌کند که در همین راستا برای انجام کارهای اداری یک دفتر نیز در تهران راه اندازی شد.

سرپرست فدراسیون های بادبانی در پاسخ به اینکه « آیا مقر این فدراسیون همراه در کیش خواهد بود؟» گفت: برای پاسخ قطعی به این جواب باید مجمع تصمیم بگیرد؛ این فدراسیون فعلا در کیش مستقر است و به صورت هفتگی به این جزیره رفت و آمد داریم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.