روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 47836
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 14 بهمن 1402 - 10:57 | | ارسال توسط :

منظور: رسالت دولت ایجاد گشایش در زندگی مردم است

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به یک درخت تنومند تبدیل شده است، گفت: زمانی پیرو راستین امام خمینی (ره) هستیم که بتوانیم رضایت مردم را تامین و در زندگی‌شان گشایش ایجاد کنیم.
منظور: رسالت دولت ایجاد گشایش در زندگی مردم است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،داود منظور صبح امروز پس از تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز همراه مدیران سازمان‌ برنامه و بودجه و سازمان‌های تابعه در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به زیارت حضرت امام خمینی (ره) مشرف شدیم.

وی افزود: در ایام دهه فجر تمام دستگاه‌های اجرایی با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.

معاون رئیس جمهور گفت: حضرت امام خمینی (ره) صیانت از اسلام را به ما آموختند و انقلاب اسلامی نشان داد می‌توان یک تنه در مقابل استکبار ایستاد.

منظور ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به یک درخت تنومند تبدیل شده که اصل آن در زمین و فرع آن در آسمان است. ریشه‌های این انقلاب در زمین استوار و میوه‌های آن شکوفا است که همه دنیا از برکات انقلاب اسلامی بهره‌مند هستند.

وی بیان کرد: مسوولان نظام جمهوری اسلامی ایران خود را متعهد می‌دانند تا آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) را پیگیری کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: امام خمینی به ما یاد دادند که رسالت دولت خدمتگزاری به مردم است؛ بنابراین وقتی پیرو راستین امام هستیم که بتوانیم خدمتگزار واقعی مردم باشیم و رضایت مردم را تامین و در زندگی آنها گشایش ایجاد کنیم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.