روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 9300
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 10 آبان 1399 - 7:18 | | ارسال توسط :

مهلت ۱۰ روزه فیلمسازان و فیلمنامه‌نویسان برای ارسال آثار به چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش

متقاضیان حضور در چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش از روز جمعه 8 آبان‌ماه به مدت 10 روز دیگر یعنی تا 18 آبان فرصت دارند که با مراجعه به سایت این رویداد به نشانی http://mowjfest.kish.ir نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود اقدام کنند.

متقاضیان حضور در چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش از روز جمعه ۸ آبان‌ماه به مدت ۱۰ روز دیگر یعنی تا ۱۸ آبان فرصت دارند که با مراجعه به سایت این رویداد به نشانی http://mowjfest.kish.ir نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود اقدام کنند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش، این جشنواره با هدف ترویج و توسعه فرهنگ سفر و گردشگری، شناسایی استعدادهای نوظهور و تشویق فیلمسازان کشور به تولید آثار خلاقه در این حوزه و نیز ایجاد تعامل میان فیلمسازان و سینماگران ایران و جهان برگزار می‌شود.

تمامی فیلم‌ها با موضوع سفر، گردشگری و موضوع ویژه «دریا» که سعی در نشان دادن فرهنگ‌ها، آداب و رسوم، جذابیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری مناطق مختلف ایران و نیز موضوعات مرتبط با دریا را دارند، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. در موضوع سفر، فیلم‌هایی که به شکل مستقیم و غیرمستقیم به مقوله سفر اشاره دارند ذیل این موضوع قرار می‌گیرند.
  
در بخش فیلمنامه نیز تمامی فیلمنامه‌های کوتاه که در ذیل موضوعات جشنواره (سفر و گردشگری – نگاه ویژه: دریا) به نگارش‌ درآمده باشند، می‌توانند به رقابت بپردازند. لازم به تأکید است که فیلمنامه‌هایی که با محوریت اقلیم جنوب و بعضاً جزیره کیش به نگارش درآمده باشند در نگاه ویژه‌تری قرار خواهند گرفت.

چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش به دبیری ابراهیم حصاری در ۲ بخش فیلم کوتاه و فیلمنامه با موضوع سفر و گردشگری و نگاه ویژه به دریا، ۲۸ بهمن لغایت ۱ اسفند ۱۳۹۹ در جزیره کیش برگزار می‌شود.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.