روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 14295
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 02 اسفند 1399 - 16:43 | | ارسال توسط :

مهمترین رخدادهای هرمزگان در هفته‌ای که گذشت

افتتاح چندین پروژه صنعتی و عمرانی بزرگ، شهادت ششمین مدافع سلامت بر اثر ابتلا به کرونا، افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت، چند انتصاب جدید در استانداری، اهدای ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان و کشف ۴ هزار دستگاه گوشی همراه قاچاق از جمله مهمترین اخبار هرمزگان در هفته گذشته است.
مهمترین رخدادهای هرمزگان در هفته‌ای که گذشت

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،هرمزگان در هفته گذشته (۲۵ بهمن تا یکم اسفندماه) شاهد رخدادها و انتشار اخبار مختلفی در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، ورزشی، فرهنگی و دیگر بخش ها بود که در این گزارش مهمترین این رخدادها مرور می شود.

سیاسی

رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ به دلیل شیوع کرونا در کشور، تعداد شعبه‌ها و صندوق‌های جمع‌آوری رای در هرمزگان تا ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.

علی رئوفی روز پنج شنبه گذشته در گفت و گو با ایرنا افزود: بنا بر تصمیم ستاد انتخابات استان هرمزگان تاکنون بیش از سه هزار و ۶۰۰ صندوق اخذ رای برای استان در نظر گرفته شده است که احتمال افزایش آن وجود دارد.

فریدون همتی استاندار هرمزگان شامگاه چهارشنبه گذشته احکام سه انتصاب جدید در این استان را امضا و صادر کرد.

براساس احکام صادر شده،«ارسلان بهاری میمندی» به سمت مدیر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری هرمزگان منصوب شد.

همچنین  همتی در حکم دیگری «سپیده جوادی» به سمت معاون امور آسیب ها و مسائل اجتماعی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان منصوب کرد.

نصرالله رییسی نیز با حکم استاندار هرمزگان به سمت بخشدار توکهور و هشتبندی از توابع شهرستان میناب منصوب شد.

اقتصادی

اسکله شماره پنج بندر منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان در غرب هرمزگان روز پنجشنبه گذشته به صورت ویدئوکنفرانسی با دستور رییس جمهوری و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.

این اسکله با سرمایه گذاری ارزی ۶۰ میلیون یورو و ریالی ۱۶هزار و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

عملیات احداث ۱۲ طرح بزرگ عمرانی و سرمایه گذاری نیز در منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر پارسیان جمعه گذشته با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان آغاز شد.

خلیل قاسمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها گفت: این طرح‌ها شامل ۹ طرح سرمایه گذاری با پیش بینی اعتبار ۲ هزار و ۷۷۲ میلیون یورو و بیش از پنج هزار و ۹۹۸ میلیارد ریال و سه طرح عمرانی با پیش بینی سرمایه گذاری ۱۷۱ میلیون یورو و چهار هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال است.

خزانه دار کل کشور وضعیت وصول مالیات در استان هرمزگان را مطلوبی توصیف ورد کرد و گفت: بازگشت مالیات بر ارزش افزوده بنگاه های اقتصادی در این استان به آن نیز رسیدگی می شود.

سید رحمت‌الله اکرمی هفته گذشته در نشستی با مدیران دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به ریاست مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان اظهار داشت: حجم گمرک و تجارت خارجی در هرمزگان نشان دهنده اهمیت موضوع گمرکات در این استان دارد که با توجه به نقش آن در کشور نیازمند نگاه ویژه مرکز به استان هرمزگان است.

مرحله نخست شرکت گندله سازی مادکوش در بندرعباس با ظرفیت تولید ۲.۵ میلیون تن گندله آهن در سال پنجشنبه گذشته با دستور رییس جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت از طریق ویدیو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

مرحله نخست این طرح با سرمایه گذاری ۲۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال صورت گرفته که زمینه اشتغال ۳۶۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم نموده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مادکوش در بندرعباس گفت: این شرکت قص دارد با حمایت‌ های ویژه دولت و توان جوانان متخصص داخلی کشور تا سه ساله آینده ظرفیت اشتغال در این کارخانه را به بیش از پنج هزار نفر برساند.

علیرضا صمدی در مراسم بهره برداری از مرحله نخست کارخانه گندله سازی مادکوش که به صورت ویدئوکنفرانسی به دستور رییس جمهوری افتتاح شد، افزود: در حال حاضر با تحقق ۱۰ درصد این آرمان، از جوانان بومی و مستعد ایرانی امید دارد تا با حمایت‌های دولت این هدف را محقق نمایند.

سه شنبه گذشته همزمان با آیین افتتاح ۲۸۶ پروژه بخش تعاون در کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طریق ارتباط ویدئویی، مرحله اول مجتمع دامپروری ۵۰۰ راسی شرکت تعاونی پیشتاز دهنگ بستک با حضور استاندار هرمزگان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و فرماندار این شهرستان بهره‌برداری شد.

مرحله اول این مجتمع دامپروری با ۵۰۰ راس گاو شیری، دارای ظرفیت تولید سالانه ۴۰۰۰ تن شیر از طریق بهره‌گیری از بروز ترین دستگاه ها و تجهیزات مکانیزه شیر دوشی است.

هفته گذشته عملیات ساخت یک واحد پرورش ۱۲۰ هزار قطعه ای مرغ تخم گذار شرکت سپهر پردیس دهنگ بستک با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد.

استاندار هرمزگان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: شرکت تعاونی سپهر پردیس دهنگ در مرحله نخست قادر خواهد بود سالیانه ۲۵ میلیون تخم مرغ تولید کند.

فریدون همتی افزود: این واحد تعاونی با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال احداث می‌شود و در مرحله نخست، زمینه اشتغال مستقیم ۳۰ نفر را  فراهم می‌کند.

عملیات اجرایی پنجمین پالایشگاه روغن کشور در بندرعباس روز چهارشنبه گذشته همزمان با روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در منطقه اقتصادی ویژه خلیج فارس در فاصله حدود ۲۵کیلومتری غرب بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان، برخی مدیران اجرایی، رییس کل دادگستری و دادستان مرکز استان آغاز شد.

شرکت پالایش نفت بندرعباس رتبه نخست فروش شرکت‌های گروه نفتی و رتبه دوم شاخص فروش و عنوان شرکت پیشرو بیست و سومین همایش ملی شرکت های برتر اقتصاد ایران موسوم به IMI-۱۰۰ را کسب کرد.

هاشم نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس عصرچهارشنبه گذشته به رسانه ها اعلام کرد: در این رتبه بندی که بر اساس گزارش مالی سال ۱۳۹۸ شرکتها صورت گرفت، ۵۰۰ شرکت برتر مورد تجزیه و تحلیل مالی و اقتصادی قرار گرفتند که بر این اساس شرکت پالایش نفت بندرعباس رتبه اول فروش گروه شرکتهای نفتی و همچنین رتبه دوم شاخص فروش شرکت‌های برتر ایران را کسب کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: انجام عملیات هیدروگرافی (آبنگاری) بندرها این استان با هدف به هنگام نگه داشتن اطلاعات دریایی گستره آبی استان از نیمه دوم سال گذشته آغاز و تاکنون ۱۱ هزارو ۷۴۰ کیلومتر هیدروگرافی در مقیاس یک در هزار در بندرها صورت گرفته است.

علی رضا محمدی کرجی ران روز چهارشنبه گذشته به رسانه‌ها اعلام کرد: از سال گذشته انجام عملیات هیدروگرافی (آبنگاری) در بندرها استان هرمزگان آغاز و هم اکنون این طرح در حوضچه بندر شهید باهنر و هرمز در حال انجام است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان یکشنبه گذشته اعلام کرد: محموله کشتی ۲۷ هزار تنی روغن خام خوراکی در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلو گرفت.

مسعود دشوارگر با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: محموله این کشتی تا سه روز آینده  تخلیه و سپس برای تصفیه به کارخانه‌های سراسر کشور  فرستاده می‌شود.

وی بیان داشت: روغن‌های خام خوراکی روزانه با ۱۰۰  تانکر حمل روغن و ۶۰۰ تن حمل ریلی به سراسر کشور ارسال می‌شود.

فرماندار بندرعباس گفت: ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا در ماههای اخیر پرداخت شده است.

 عزیزاله کناری دوشنبه گذشته در نشست شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان بندرعباس اظهار داشت: درواقع بیش از ۵۷درصد ازمشاغل خدماتی دراین شهرستان ازاین تسهیلات بهره‌مند شدند ومابقی هم به تدریج پرداخت می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: میدان میوه وتربار بندرعباس به عنوان طرحهای شاخص دولت تدبیر و امید پس از رفع نواقص امسال به صورت از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس باحضور رییس جمهوری افتتاح می‌شود.

رضا مدرس روز دوشنبه گذشته در نشست هماهنگی بررسی وضعیت طرح های عمرانی شهر بندرعباس درجمع مدیرکل بازرسی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و شهردار بندرعباس اظهارداشت: بر اساس تعهدات انجام شده اصلاحات ورودی میدان طبق نظر کارشناسی تا زمان افتتاح توسط اداره کل راهداری باید با همکاری شهرداری انجام شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان گفت: ظرفیت پهنای باند این استان از ۱۳۰ گیگابیت برثانیه در ابتدای دولت دوازدهم به ۵۸۳ گیگابیت بر ثانیه در سال جاری رسید.

احد قویدل فرد روز شنبه گذشته در این خصوص به خبرنگاران اظهار داشت: ۳۸۱ گیگابیت از ۵۸۳ گیگابیت بر ثانیه ظرفیت پهنای باند این استان قابلیت واگذاری به متقاضیان را دارد و ظرفیت انتقال شبکه هرمزگان هم درحال حاضر ۷۷۴ گیگابیت بر ثانیه است.

اجتماعی

طیبه صادقیان، سوپروایزر بیمارستان پبامبر (ص) اعظم قشم بامداد جمعه گذشته در اثر کرونا به شهادت رسید.

وی که ششمین شهید مدافع استان هرمزگان است، حدود یک هفته به دلیل ابتلا به این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می‌برد که ۲ روز پیش به دلیل وخامت شرایط بیماری به بیمارستان مراجعه کرد که تلاش‌های کادر درمان برای مهار بیماری ناکام می‌ماند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان گفت: به دلیل همسایگی با کشور های حاشیه جنوبی خلیج فارس و رفت وآمد های زیاد مردم  به خارج از کشور، خطر کرونای جهش یافته موسوم به کرونای انگلیسی، در استان بالاست.

دکتر حسین فرشیدی روز چهارشنبه گذشته در یازدهمین نشست خبری آنلاین سال جاری خود افزود: تاکنون ۵ یا ۶ مورد تست افراد مشکوک به کرونای انگلیسی را در استان انجام داده و به تهران ارسال کرده‌ایم که هنوز مورد مثبتی نداشته‌ایم.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: انجام عمل‌های جراحی و مصرف مستمر خون توسط بیماران خاص، استان را با کاهش ذخیره خونی مواجه کرده است.

دکتر ایمان زارعی عصر سه‌شنبه گذشته با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: در روزهای پایانی سال انجام عمل‌های جراحی همانند عمل قلب باز که در زمام شیوع کرونا به تعویق افتاده بود، افزایش یافته و درخواست بیمارستان‌ها برای دریافت خون نیز سیر صعودی گرفته به طوری که در برخی از روزها توزیع خون در استان به بیش از ۲۵۰ واحد هم می‌رسد.

سه داماد در بندرخمیر به دلیل برگزاری مراسم عروسی و نقض پروتکل های کرونا و به خطر انداختن جان همشهریان خود ، به یک سال زندان محکوم شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شامگاه دوشنبه گذشته در گفت و گو با ایرنا ضمن اعلام این خبر افزود: البته بر اساس حکم دادگاه،  این حکم قابل تعلیق و یا قابل تبدیل به مجازات های دیگر است.

به گفته دکتر فاطمه نوروزیان ، این سه داماد می توانند به جای رفتن به زندان، شرکت در فعالیت های آموزشی و همکاری با کادر بهداشت و درمان برای کاهش و مقابله با کرونا را انتخاب کنند.

۵۰ سری جهیزیه به ارزش سه میلیارد ریال در مراسمی از سوی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه به ۵۰ نوعروس هرمزگانی اهدا شد.

مدیر امور شعب بنیاد بین المللی آبشار عاطفه استان هرمزگان روز دوشنبه گذشته در حاشیه اهدای این جهیزیه ها به رسانه‌ها گفت: این جهیزیه ها شامل اجاق گاز، بخاری گازی، سرویس تفلون، پتو و فرش است.

فاطمه جهانگیری افزود: این بنیاد همچنین از ابتدای سالجاری تاکنون افزون بر سه هزار بسته معیشتی، بیش از ۱۰۰ هزار ماسک و همچنین بیش از ۶۰۰ عدد ژل ومایع ضد عفونی کننده بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در هرمزگان و نیازمندان تحت حمایت خود توزیع کرده است.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: امسال هشت میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان آزاد شده از زندان‌های استان اختصاص یافت که تاکنون چهار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

مصطفی کیشانی روز دوشنبه گذشته با اعلام این خبر افزود: تاکنون ۲۰ نفر از مددجویان زندان‌های هرمزگان موفق به دریافت تسهیلات اشتغالزایی شده‌اند.

فرهنگی

مسوول دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور( فهما) گفت: افزون بر ۲.۵ میلیون فعالیت از ۲۵ هزار کانون فرهنگی هنری کشور در قالب طرح ملی ایران قوی در سامانه بچه های مسجد به ثبت رسیده است.

حسین براتی روز دوشنبه گذشته در نشست شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان اظهارداشت: به منظور هم افزایی و استفاده بهینه از همه ظرفیت ها در جهت تقویت کار مساجد و پرهیز از موازی کاری، همه دستگاه هایی که در حوزه مساجد فعالیت می کنند، عضو این شورا هستند.

دبیر دومین جشنواره مستقل پانتومیم هرمزگان گفت: ۳۱ اثر به بخش‌های محیطی، مجازی، صحنه‌ای، ادابازی و توانبخشی این جشنواره راه یافتند.

رضا جوشعار روز جمعه گذشته به رسانه‌ها اعلام کرد: این آثار توسط مجید سرنی‌زاده، علیرضا داوری و رضا آزاد دریایی انتخاب شده است.

علمی، آموزش و پرورش، آموزش عالی

نخستین همایش بین المللی تصفیه آب و نمک زدایی به میزبانی پردیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر روز سه شنبه گذشته به صورت آنلاین در بندرعباس آغاز و تا ۳۰بهمن ادامه داشت.

در این همایش ۴۶ مقاله پذیرفته شده بود که ۳۱مقاله برای ارائه شفاهی به زبان فارسی و انگلیسی توسط داوران انتخاب شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: میانگین پوشش تحصیلی و جذب دانش آموزان دوره متوسطه دوم در مدرسه‌های این استان با ۱.۴ درصد افزایش نسبت به سال تحصیلی گذشته به ۸۲.۰۹ رسید که به نرم کشوری نزدیک شده است.

محمد قویدل عصر سه‌شنبه گذشته با اعلام این خبر به رسانه‌ها اظهارداشت: میانگین کشوری پوشش و جذب دانش آموزان دوره متوسطه دوم در مدارس هم اکنون ۸۲.۴۸ است که این رقم در هرمزگان ۸۲.۰۹ است.

استاندار هرمزگان، توسعه هنرستان‌ها را از راهکارهای مهم برای تربیت نیروی انسانی ماهر دانست و بر لزوم احداث هنرستان های تخصصی در کنار صنایع، پالایشگاه‌ها، مناطق ویژه اقتصادی و کشتی‌سازی در استان تاکید کرد.

فریدون همتی شامگاه دوشنبه گذشته در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: با احداث این هنرستان ها ارتباط و پیوند خوبی بین دانش آموزان با این مجموعه ها برقرار می‌شود و خوشبختانه در سال‌های اخیر دانش‌آموزان هرمزگان استقبال خوبی از رشته‌های مختلف در هنرستان‌ها داشته‌اند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: ثبت نام متقاضیان سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در سطح ۲ و ۳ از ۲۵ بهمن آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

معصومه ترکان روز یک‌شنبه گذشته در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص ثبت‌نام متقاضیان سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ حوزه‌های علمیه خواهران افزود: برای استان هرمزگان در سطح ۲ برای دوره سیکل هم درخواست دادیم و دارندگان مدارک دیپلم و بالاتر نیز پذیرش می‌شوند.

منابع طبیعی، محیط زیست

استاندار هرمزگان گفت: با نظر مساعد اعضای کمیسیون کشاورزی، در سال آینده یکهزار میلیارد ریال اعتبار آبخیزداری از محل اعتبارات ملی سازمان جنگل‌ها و مراتع به این استان اختصاص پیدا می‌کند.

فریدون همتی شنبه شب گذشته پس از نشست کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی استان در تهران افزود: همچنین به منظور رشد کشت گلخانه‌ای در شرق هرمزگان که از مناطق مستعد و از قطب‌های کشاورزی ایران است، مقرر شده باتوجه به تشکیل بیش از ۵۰۰ پرونده احداث گلخانه در استان، اقدام‌های لازم از سوی بانک کشاورزی به منظور تخصیص اعتبارات در سال آینده صورت گیرد.

قضایی، نظامی، انتظامی، دفاعی

رییس کل دادگستری هرمزگان با اعلام ورود دستگاه قضایی به موضوع فساد و انقضای تاریخ مصرف کالاهای اساسی در گمرک شهید رجایی از تعیین ضرب الأجل برای ترخیص اقلام متروکه تا ۲۸ اسفندماه امسال خبرداد.

علی صالحی که پنجشنبه گذشته به منظور تعیین تکلیف فوری و تسهیل فرآیند ترخیص کالاهای رسوبی و تجمیع شده به ویژه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از گمرک شهید رجایی بندرعباس و انبارهای اموال تملیکی بازدید کرد، هدف اصلی از این بازدید و تشکیل نشست فوری با مسؤولان اجرایی را تعیین وضعیت کالاهای بلاتکلیف و متروکه موجود در انبارهای گمرک برشمرد.

هفته گذشته با تلاش ماموران انتظامی هرمزگان، چهار هزار دستگاه تلفن همراه قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال از یک دستگاه کامیونت ایسوز در بندرخمیر کشف شد.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۴۸ نفر از مددجویان جرائم غیرعمد با بدهی بیش از ۹۷۶ میلیارد ریال از زندان‌های استان آزاد شدند.

مصطفی کیشانی روز شنبه گذشته با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: همه زندانیان دیه و جرائم غیرعمد نیز با بدهی ۵۰۰ میلیون ریال با همکاری سه جانبه سازمان زندان ها، ستاد دیه و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از زندان‌های هرمزگان آزاد شده‌اند.

ورزشی

رقابت‌های فوتسال قهرمانی کارگران استان هرمزگان دوشنبه گذشته با قهرمانی تیم «فولاد هرمزگان» به پایان رسید.

دراین دوره از بازی‌ها ۹ تیم در ۲ گروه چهار و پنج تیمی به رقابت پرداختند و ۲ تیم فولاد هرمزگان و آلومینیوم المهدی پس از شکست حریفان خود در مرحله نیمه نهایی به فینال راه یافتند.

تیم آوای حدید میناب در هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور برابر شهید وفایی شیراز به تساوی یک بر یک دست یافت.

نماینده هرمزگان پنجشنبه گذشته در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف نماینده فارس رفت و در پایان با نتیجه مساوی به کار خود پایان داد.

تیم‌ شهرداری بندرعباس هفته گذشته در هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور به تساوی یک بر یک ایران جوان بوشهر دست یافت.

نخستین دوره مسابقه‌های فوتسال خردسالان هرمزگان چهارشنبه گذشته به میزبانی بندرعباس در سالن باشگاه اروند سورو آغاز شد.

در این دوره  از بازی‌ها هشت تیم در ۲ گروه چهار تیمی زیرنظر هیات فوتبال هرمزگان به رقابت می‌پردازند.

رقابت‌های دوومیدانی انتخابی مردان استان هرمزگان گرامیداشت دهه مبارک فجر دوشنبه گذشته با معرفی برترین ها پایان یافت.

این رقابتها با حضور ۳۰ ورزشکار در ماده های ۶۰ متر، ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر،  ۱۵۰۰ متر و پرش طول در پیست دو و میدانی خلیج فارس بندرعباس برگزار گردید.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.