روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 8921
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 30 مهر 1399 - 7:51 | | ارسال توسط :
فرمانده انتظامی ویژه کیش:

مواد مخدر ریشه همه ناهنجاری و بزه های اجتماعی است

فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش در مراسم امحاء مواد مخدر و آیین کلنگ زنی مجتمع آموزشی و تربیتی پلیس مواد مخدر را ریشه تمامی ناهنجاری ها و بزه های اجتماعی جامعه خواند.
مواد مخدر ریشه همه ناهنجاری و بزه های اجتماعی است

فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش در مراسم امحاء مواد مخدر و آیین کلنگ زنی مجتمع آموزشی و تربیتی پلیس مواد مخدر را ریشه تمامی ناهنجاری ها و بزه های اجتماعی جامعه خواند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش، سرهنگ علی اصغر جمالی در این مراسم با تبریک هفته ناجا و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به این اینکه دنیا هر لحظه در حال پیشرفت در حوزه های مختلف به ویژه توانمندی ودانش افزایی است اظهار کرد: با توجه به اینکه افزایش مهارت و دانش یک ضرورت انکار ناپذیر در ارتقاء سطح توانایی و به روز شدن نیروها به ویژه در حوزه تامین امنیت است، ایجاد چنین مرکزی یک امر بسیار مهم، ارزشمند و حیاتی به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه آموزش محور اساسی در تقویت مهارت و دانش کادر در حال خدمت است افزود: اگر نیروهای هر دستگاه، نهاد یا سازمانی قوی، خلاق و ماهر باشند آن مجموه می تواند منشاء خدمات بزرگی به مردم بوده و همواره در حال رشد و پوایی باشد به همین دلیل امر آموزش نمی تواند از بدنه امنیت جدا باشد.

وی با تقدیر از  آقای رباطی یکی از خیرین امنیت ساز که در ساخت این مجتمع مشارکت فعال دارد افزود: امروز با حضور فعال وی به عنوان یک خیر امنیت ساز و مشارکت در حوزه امنیت برگ دیگری از محبت خیرین نسبت به اجتماع رقم زده شد.

جمالی با اشاره به اینکه این مجتمع آموزشی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و زیربنای ۱۱۵۰ متر مربع در مدت زمان یک سال ساخته خواهد شد افزود: در این مجتمع سالن تیراندازی سلاح جنگی، سالن تیراندازی سلاح بادی و سالن تیراندازی شبیه سازی، سالن اجتماعات ۲۰۰ نفره، سالن ورزش های رزمی و دفاع شخصی و ساختمان اداری دیده شده است.

وی در تشریح احداث سالن های تیراندازی و اهمیت وجود چنین مکان هایی برای ارتقاء توان و مهارت نیروهای پلیس افزود: یکی از مهمترین مسائلی که در نیروهای نظامی و انتظامی مورد توجه قرار دارد کار با سلاح است زیرا با جان افراد سرو کار دارد و اگر پلیس حتی یک بار در طول دوران خدمت نیاز به استفاده از سلاح داشته باشد باید توان و مهارت کافی برای به کار بردن آن را داشته باشد تا جان انسان بی گناهی مورد تهدید و خطر قرار نگیرد.

فرمانده انتظامی ویژه کیش امنیت پایدار و مطلوب در جامعه را از محصولات ارزشمند حمایت مردم و خیرین از پلیس برشمرد و افزود: افزایش حمایت از پلیس زمینه و بستر افزایش پایدار امنیت در جامعه را رقم می زند.

 وی در رابطه با مراسم امحاء مواد مخدر کشف شده در جزیره کیش نیز افزود: مواد مخدر ریشه اصلی همه ناهنجاری ها، آسیب ها و بزه های اجتماعی است و موجب از هم گسیختگی خانواده ها و جامعه می شود و مقابله ومبارزه با این پدیده شوم از اولویت های پلیس در کشور و جزیره کیش است.

سرهنگ جمالی با تاکید بر همکاری تمامی کیشوندان اعم از دستگاه ها ونهادهای دولتی و بخش خصوصی و مردم در از میان برداشتن پدیده شوم مواد مخدر از جزیره کیش گفت: باید همه برای داشتن یک جزیره پاک، سالم و عاری از مواد مخدر همکاری کنیم.

وی با بیان اینکه کمترین میزان مواد مخدر برای جزیره کیش بسیار زیاد است افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۳۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در جزیره کیش کشف و ضبط شده است که ۵۰ کیلو گرم از این مواد قابلیت مصرف در تولید محصولات دارویی را نداشته و باید امحاء شود.

فرمانده انتظامی ویژه کیش با اشاره به اجرای طراح های مختلف در حوزه نیروی انتظامی و دریابانی در جزیره کیش افزود: نتیجه اجرای این طرح ها دستگیری ۲۱۸ معتاد، ۲۴ قاچاقچی مواد مخدر، ۷۶ خرده فروش و شناسایی و متلاشی کردن ۵ باند از تولید و توزیع کنندگان و سوداگران مرگ در جزیره کیش بوده است.

وی با تقدیر از حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: پلیس برای موفقیت بیشتر در اجرای طرح های مختلف به ویژه در حوزه دریابانی به حمایت های بیشتر و تجهیزات شناوری و خودرویی از سوی مسئولان نیاز دارد.

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش نیز در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی به امنیت سازان جزیره مرجانی کیش افزود: امنیت و آسایش دو نعمت بزرگ هستند که در دنیا حرف اول را می زنند .

وی افزود: در جزیره کیش برای جذب سرمایه گذار و گردشگر که اولویت این جزیره است امنیت از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است زیرا تا امنیت و آرامش برقرار نباشد گردشگر برای سفر و سرمایه گذار برای سرمایه گذاری کیش را انتخاب نخواهد کرد.

امام جمعه اهل سنت کیش نیروی انتظامی کیش را خطاب قرارداده و افزود: شما مجریان این مقوله مهم در جزیره کیش هستید و مردم هم قدر دان شما هستند و می دانند که در این شرایط شیوع ویروس کرونا اگر هشدار و نصیحت های پلیس نبود ما با مشکلات بیشتری مواجه بودیم؛ از خداوند برای شما توفیق در انجام ماموریت ها و خدمت به مردم را آرزو می کنیم.

وی با تقدیر از خیرین امنیت ساز که در این طرح مشارکت فعال دارند خاطر نشان کرد: در جزیره کیش همواره خیرین در کنار مردم و مسئولان قرار داشته و کارهای ارزشمندی انجام داده و پیشقدم بوده و احداث این مجتمع نیز یکی از همین اقدامات ارزشمند است.

مراسم امحاء مواد مخدر و آیین کلنگ زنی مجتمع آموزشی تربیتی پلیس که با مشارکت خیرین امنیت ساز در ستاد نیروی انتظامی ویژه کیش احداث خواهد شد با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، فرماندهی نیروی انتظامی ویژه کیش، امام جمعه اهل سنت کیش، خیرین امنیت ساز و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

ساختمان آموزشی و تربیتی نیروی انتظامی ویزه کیش در راستای مهارت افزایی نیروهای پلیس در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع در ستاد نیروی انتظامی ویژه کیش طی یک سال آینده ساخته و به بهره برداری می رسد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.