روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 38697
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 03 اسفند 1401 - 14:39 | | ارسال توسط :

میرکاظمی: نخستین جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم در دولت برگزار شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: امروز - سوم اسفند - نخستین جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در دولت برگزار شد که به ارایه کلیات پیش نویس این لایحه اختصاص داشت.
میرکاظمی: نخستین جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم در دولت برگزار شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،مسعود میرکاظمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: امروز اولین جلسه ارائه کلیات بود و انشالله از هفته آینده بررسی‌ها جدی‌تر آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر افزودن رقم ثابت به حقوق سال آینده بیان کرد: آن چیزی که دولت پیشنهاد داده متوسط ۲۰ درصد بود که حقوق‌های پایین، به میزان بیشتر و حقوق‌های بالا، درصد کمتری می‌گرفتند؛ بر همین مبنا با توجه محاسبات مالیات، تعدیل در پرداختی ها انجام می شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: مشکلی که ما داریم این است که همیشه حقوق پایه را افزایش داده و برای آن سقف تعیین می کردند اما این کار برای آنهایی که در میانه قرار دارند سبب می شود انگیزه خود را برای کار کردن از دست بدهد.

میرکاظمی عنوان کرد: اینها مشکلاتی است که ما باید در حقوق به آن توجه کنیم و به گونه‌ای نباشد که کسی که ۷ یا ۱۰ سال سال سابقه کار دارد با کسی که امروز وارد می‌شود اختلاف خیلی کمی داشته باشد.

وی راه حل را در اصلاح قانون دانست تا کارشناسان ورزیده دریافتی مناسبی داشته باشند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش حقوق‌های سال آینده گفت: متوسط افزایش حقوق ۲۰ درصد خواهد بود و افزایش حق اولاد و عائله‌مندی هم طبق قانون جوانی جمعیت انجام می شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.