روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 5082
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 08 مرداد 1399 - 14:30 | | ارسال توسط :
جانشین فرمانده ناجا:

ناجا امروز فرمانده امنیت داخلی کشور است

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز فرمانده امنیت داخلی کشور است، بر لزوم اشراف اطلاعاتی در راستای پیشبرد اهداف پلیس تاکید کرد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز فرمانده امنیت داخلی کشور است، بر لزوم اشراف اطلاعاتی در راستای پیشبرد اهداف پلیس تاکید کرد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در بازدید از پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه اخلاص و اطاعت محض از ولایت از شاخصه های مکتب «حاج قاسم» است، خاطر نشان کرد:  نیروی انتظامی امروز فرمانده امنیت داخلی است و در حال حاضر موثرترین مولفه در امنیت ملی، سازمان نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه افتخار می کنیم لباس ناجا را بر تن داریم، پس باید به این لباس و سازمان عرق داشته باشیم و با تعصب از آن دفاع کنیم، تاکید کرد: نباید اجاره دهیم دشمن و نا اهل در سازمان رخنه کند تا به شأن و منزلت آن آسیب برسانند، حتی باید سربازی که وارد می شود به سازمان عرق داشته باشد.

 این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: باید اشراف  اطلاعاتی ناجا اَرجَح نسبت به بقیه دستگاه ها باشد.

در ابتدای جلسه سردار «محمد بابایی« رئیس پلیس اطلاعات و امنیت ناجا ضمن قدردانی از حضور سردار رضایی، به تشریح ماموریت های رده های پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا  پرداخت.

همچنین در این جلسه برخی معاونان پاوا ضمن تشریح عملکرد رده متبوع، اهم اقدامات، برنامه ها و مشکلات و موانع خود را بیان کردند و در انتها راهکارها و راهبرد لازم از سوی جانشین  فرمانده ناجا ابلاغ شد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.