روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 42618
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 01 مرداد 1402 - 16:18 | | ارسال توسط :

نجات یک شناور تفریحی با مسافرانش در آب‌های ساحلی کیش

رییس اداره امور دریایی کیش گفت: یک شناور تفریحی گرفتار در آب‌های ساحلی این جزیره به همراه پنج نفر سرنشین توسط نیروهای اداره امور دریایی نجات یافت.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «محمد عبداللهی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران و در تشریح جزئیات این حادثه، اظهار کرد: طی تماس برج کنترل بندرگاه کیش در شامگاه روز گذشته، مبنی بر درخواست کمک شناوری که گیربکس موتور آن بر اثر برخورد با تور یا شی دیگری از کار افتاده بود، نیروهای این اداره به محدوده دریایی جنوب جزیره اعزام شدند.

وی ادامه داد: با تلاش و جستجو، قایق مورد نظر به همراه ناخدا و چهار نفر مسافر رؤیت شد و پس انجام اقدامات لازم، شناور و مسافران در سلامت کامل به اسکله انتقال یافتند.

عبداللهی درخصوص رعایت موارد ایمنی و پیشگیری از حوادث شناورها، بیان کرد: قایقرانان باید قبل از حرکت تمام موارد ایمنی را در نظر گرفته و در سرویس‌های آخر وقت، زمان پایان کار خود را طوری تنظیم کنند که ۳۰ دقیقه قبل از غروب آفتاب در اسکله حضور داشته باشند و شناور را پارک کنند.

وی افزود: با توجه به گرمای شدید هوا به همراه داشتن آب آشامیدنی به اندازه کافی جهت جلوگیری از گرما زدگی مسافران در زمان اضطرار، ضروری است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.