روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18470
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 26 خرداد 1400 - 14:16 | | ارسال توسط :

نشست هم اندیشی مدیران برنامه ریزی مناطق آزاد در کیش

نشست هم اندیشی مدیران برنامه ریزی مناطق آزاد با محور برنامه هفتم توسعه اقتصادی در کیش برگزار شد.
نشست هم اندیشی مدیران برنامه ریزی مناطق آزاد در کیش

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی در حاشیه‌ی این نشست با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه با یک سال تاخیر در مناطق آزاد کشور در حال اجراست، گفت: مناطق آزاد کشور باید در راستای برنامه هفتم توسعه، زیرساخت‌ها و ابزار لازم را آماده کنند ودر این مسیر گام بردارند.

مومنی افزود: هدف از این جلسه تدوین و تبیین نقشه‌ی راه مناطق آزاد کشور و نقش مناطق آزاد کشور در برنامه‌ی هفتم توسعه کشور است تا ظرفیت‌های موجود افزایش پیدا کند و گام‌های مهمی در این مسیر برداشته شود.

مشاور رئیس جمهور ادامه داد: همه‌ی این اقدامات در راستای تولید، اشتغال، صادرات و سرمایه گذاری است که نتیجه این نشست‌ها تا یک ماه آینده به مناطق آزاد کشور ابلاغ می‌شود و در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی در خصوص واردات سه میلیون دوز واکسن کرونا به مناطق آزاد کشور گفت: وزارت بهداشت با این موضوع موافقت کرده و قرار است واکسن کرونا با رعایت همه موازین بهداشتی و با نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وارد مناطق آزاد شود و در اختیار ساکنان مناطق آزاد و گردشگران قرار بگیرد.

آقای مومنی در خصوص راه اندازی ترمینال جدید فرودگاه بین المللی کیش گفت: این سالن به سرعت در حال تکمیل شدن است و تا پایان دولت، یعنی دو سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با اشاره به محدودیت ورود خودرو‌های بالای ۲ هزار و ۵۰۰ سی سی به سرزمین اصلی گفت: در حال رایزنی هستیم و از آنجا که ثبت سفارش در مناطق آزاد کشور ضرورت ندارد امیدواریم این مشکل برطرف شود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.