روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 7591
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 01 مهر 1399 - 13:31 | | ارسال توسط :
مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش

نشست و برخاست انجام شده در پروازهای داخلی با رشد قابل توجه و ۹ درصدی افزایش همراه بوده است

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش به مقایسه شاخص های فرودگاهی در شهریور ۹۹ نسبت به ماه مشابه سال گذشته پرداخت و گفت: نشست و برخاست انجام شده در پروازهای داخلی با رشد قابل توجه و ۹ درصدی افزایش همراه بوده است.
نشست و برخاست انجام شده در پروازهای داخلی با رشد قابل توجه و ۹ درصدی افزایش همراه بوده است

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش به مقایسه شاخص های فرودگاهی در شهریور ۹۹ نسبت به ماه مشابه سال گذشته پرداخت و گفت:
نشست و برخاست انجام شده در پروازهای داخلی با رشد قابل توجه و ۹ درصدی افزایش همراه بوده است.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از جهان اقتصادی، علی عرب افزود: بر اساس آمارهای منتشر شده فرودگاه بین المللی کیش در شهریور ماه سال جاری ۷۲۳پرواز ورودی و ۷۲۵پرواز خروجی انجام شده است که تعداد ۹۰ هزار و ۴۷۶ مسافر ورودی و تعداد ۸۴ هزار و ۳۲۹ مسافر خروجی در این فرودگاه ‌پذیرش و اعزام شده‌ اند. اگر این آمار را با ماه مشابه سال گذشته مقایسه کنیم به این نتیجه می رسیم که نشست و برخاست با ۹ درصد رشد و اعزام و پذیرش مسافر در قیاس با ماه مشابه سال گذشته؛ به ترتیب با ۱۵ درصد و ۱۴ درصد افزایش به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: نشست و برخاست در پروازهای بین المللی فرودگاه بین المللی کیش در شهریور ۹۸ با ۲۶ پرواز ورودی و ۲۶ پرواز خروجی با جابجایی ۱۵۷۱مسافر ورودی و ۲۷۲۷ مسافر خروجی همراه بوده است؛ که به نسبت این آمار؛ در شهریور ۹۹، به دلیل شیوع ویروس کرونا با ۱۰۰ درصد کاهش مواجه شده است.

برای مشاهده آمار و اخبار و همچنین اطلاع از عملکرد و وضعیت پروازهای فرودگاه بین‌المللی کیش می‌توان به سایت این مجموعه به آدرس kishports.com مراجعه و یا به اینستاگرام این مجموعه به آدرس @kishports مراجعه کرد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : جهان اقتصادی
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.