روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 21437
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 20 شهریور 1400 - 15:21 | | ارسال توسط :

نظارت ناظران سلامت با دوربین‌های تب سنج در فرودگاه کیش

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش گفت: ناظران سلامت با دوربین‌های تب سنج در فرودگاه کیش بر تردد مسافران نظارت دارند.
نظارت ناظران سلامت با دوربین‌های تب سنج در فرودگاه کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، عزت اله محمدی با اشاره بر لزوم اهمیت مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در کیش، گفت: از اولویت‌های نخست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش از زمان آغاز پاندمی کرونا، ارایه خدمات فرودگاهی، تسهیلات هوایی و دریایی طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و شورای سلامت کیش جهت ارتقاء ایمنی و رضایتمندی مسافران است.

وی گفت: اعمال محدودیت‌های پروازی بر اساس دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و شورای سلامت جزیره کیش انجام شده است.

محمدی افزود: با مساعد شدن شرایط جزیره کیش از یازدهم شهریور فعالیت شرکت های هواپیمایی براساس گذشته انجام می‌شود.

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش تصریح کرد: با هدف استمرار ارائه خدمات فرودگاه‌ها و صیانت از سلامت کارکنان، اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با گسترش شیوع ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: ارائه خدمات شایسته به مسافران با نظارت مستمر کمیته تسهیلات و خدمات فرودگاهی، اعضای کمیته بحران، هلال احمر و شورای سلامت کیش با جدیت تمام ادامه دارد.

وی با اشاره به نصب دوربین‌های تب سنج و نظارت نیرو‌های هلال احمر و ناظران سلامت در فرودگاه بین المللی کیش، گفت: قرمز شدن وضعیت جزیره کیش در هفته‌های گذشته، سلامت ساکنان جزیره را به مخاطره انداخت؛ بنابراین عملکرد مسافران تاثیر بسزایی در کاهش و یا افزایش شیوع بیماری کرونا در فرودگاه‌ها دارد.

محمدی در ادامه این مطلب افزود: با توجه به مدت زمان ایستایی مسافران و تجمع آن‌ها در سالن‌های فرودگاهی، دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باید از سوی آن‌ها به جد رعایت شود.

عزت اله محمدی رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را از مهمترین راه‌های پیشگیری از شیوع و ابتلا به کرونا و عدم اعمال محدودیت‌های مجدد عنوان کرد و از مسافران، گردشگران و ساکنان جزیره خواست تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مهمترین مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.