روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17413
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, علمی و فناوری تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1400 - 10:36 | | ارسال توسط :

نقش روز افزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات

مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش روز ارتباطات و روابط عمومی را تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات برشمرد.
نقش روز افزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، داود سیروس در پیامی با تبریک روز ۲۷ اردیبهشت آورده است: ۲۷ اردیبهشت به نام روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است هرچند در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات هر روز را می‌توان به این نام خواند چرا که زندگی بشر امروز، بدون استفاده از فناوری‌های متنوع ارتباطی اگر نگوییم محال، اما مشکل است.


بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده استو بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس مناسبی نخواهد داشت.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش دراین پیام آروده است: به همین مناسبت این فرصت را غنیمت شمرده و به تمامی فعالان این عرصه تبریک می‌گویم و امیدوارم شاهد توفیق بیشتر آن‌ها در مسبر اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

داود سیروس 

مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.