روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 11479
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 05 دی 1399 - 15:17 | | ارسال توسط :

نهم دی نماد عزت، استقلال و بصیرت ملت ایران

امام جمعه کیش گفت: نهم دی نماد عزت، استقلال و بصیرت ملت ایران است.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده گفت: دشمنان مردم و انقلاب اسلامی در سال هشتاد و هشت، فتنه‌ بزرگی را برپا کردند و حدود هشت ماه، کشور را در سخت‌ترین شرایط قرار دادند، اما حضور مردم در روز نهم دی، آتش فتنه را خاموش کرد.
امام جمعه‌ کیش افزود:حضور مردم در خیابان‌ها و اعلام حمایت از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب، حماسه‌ بزرگی را رقم زد و به نام روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شد.
وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج در جزیره کیش اظهار داشت: راه اندازی قرارگاه‌های محله محور با حضور جوانان بسیجی، زمینه ساز رفع مشکلات است و موجب افزایش امنیت اجتماعی می‌شود.
امام جمعه‌ کیش گفت: یکی دیگر از فعالیت‌های بسیج، کمک به قرنطینه‌ بیماران کرونایی است، بسیجیان در این شرایط سخت، از جان خود گذشتند و به بیماران کرونایی خدمت رسانی کردند.
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با قدردانی از فعالیت نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در زمینه امنیت اجتماعی و عفاف و حجاب، عملکرد بسیار خوبی داشته و امیدواریم این فعالیت‌ها ادامه داشته باشد.
وی با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا (س) گفت: حضرت زهرا به خوبی از ولایت دفاع کردند و یکی از کار‌های مهم و ماندگار این بانوی بزرگ، خطبه‌ فدکیه است که نشان می‌دهد دین اسلام با نقش اجتماعی زنان مخالفتی ندارد.
امام جمعه‌ کیش با گرامیداشت روز پنجم دی و استقرار سپاه پاسداران در فرودگا‌ها برای امنیت پرواز‌ها گفت: سپاه حفاظت هوایی در کار خود، صد درصد موفق بوده و موجب آسایش و امنیت مسافران مسیر‌های هوایی شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.