روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 15862
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 15 فروردین 1400 - 13:46 | | ارسال توسط :

نیروی انتظامی سرمایه بزرگ مردمی در کشور

امام جمعه اهل سنت کیش در دیدار با فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش نیروی انتظامی را یک سرمایه مردمی دانست.
نیروی انتظامی سرمایه بزرگ مردمی در کشور

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، شیخ یعقوب شمس در دیدار با سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش رضایت مندی مرزنشینان را از ارائه خدمت بی منت مرزبان برشمرد و گفت: خداوند را شاکریم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرزندان مرزبان غیور و انقلابی را در کنار خودمان داریم.

وی گفت: همراهی و حمایت مرزبانان از صیادانان قانونمند، تأمین نظم و امنیت و برخورد با افراد متخلف خصوصاً در حوزه آب‌های سرزمینی یک افتخار بزرگ و مایه دلگرمی است.

امام جمعه اهل سنت جزیره کیش برخورد با قاچاقچیان را کاری ارزشمند برای حفظ سرمایه‌های ملی و حمایت از تولیدات داخلی عنوان کرد و افزود: قطعاً با برخورد با افراد خاطی رشد و شکوفایی در عرصه تولید، صید و صیادی قانونمند را مشاهده خواهیم کرد.

حضور بومیان در کنار مرزبانان یک افتخار است

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش نیز در این دیدار گفت: خدمت به مردم افتخار است و حضور بومیان را در کنار فرزندان مرزبان خود یک افتخار می‌دانیم.

سرهنگ علی اصغر جمالی افزود: مرزبانان واقعی این سرزمین مرزنشینان هستند .

وی تصریح کرد: برخورد با قاچاقچیان و صیادان غیرمجاز با هدف حمایت از تولید کنندگان داخلی و صیادان قانونمند بیش از گذشته در دستور کار مرزبانان قرار گرفته است و این روند خدمت جهادی را به توفیق دیدار مرزنشینان و بومیان تقویت خواهیم کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.